Сьогодні (28.01) була на прийомі у Пасюти Олександри Андріївни, дуже сподобалась лікарка, я не соромилася розказати про те, що мене хвилює, не боялась задавати питання, пані Олександра чітко "по полицях" все пояснила, дуже доступно розказала висновок. Прийом пройшов максимально комфортно. Пані Олександра як спеціаліст мені дуже сподобалась.
Юлія
Полтава, 28.01.2025
Сподобалась лікар та дуже красиво у самій клініці
Юлія
Полтава, 14.11.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Юліє. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже професійно надали допомогу, лікування призначено дієве. Рекомендую 100%
Олена
Полтава, 04.03.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Олено. Щиро дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Завжди раді вітати та готові допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Наталія
Полтава, 22.02.2024
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Записувалися на прийом до дитячого невропатолога 08.11.2023 о 13:43, мила дівчина запропонувала час на 12:30 12.11.2023р, на що я відповіла що це й день та час нам не підходить, потім мені запропонували час 14:20 14.11.2023р на що я погодилася (адже це й час і дата нам підійшла). Але 11.11.2023 мені подзвонили та нагадали за наш прийом 12.11.2023 о 12:30 (я відразу не зрозуміла чому завтра нам до лікаря, можливо я вже дати переплутала). Коли я подзвонила для уточнення все таки часу і дати нашого прийому мені відповіли, що наш запис 12.11.2023 на 12:30, і 14.11.2023 вже у лікаря не має вільного місця…
Не приємна ситуація, адже розраховуєш свій час, а потім все іде шкереберть
З грудною дитиною так швидко змінювати свої плати не завжди виходить вдало!
Дарія
Полтава, 12.11.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Дар'є. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Команда фахівців клініки постійно працює над покращенням якості сервісу. На жаль, у цьому випадку мав місце технічний момент. Перепрошуємо за дискомфорт. Ми раді, що надана Вам у телефонному режимі інформація була прийнята. Сподіваємося на продовження співпраці. Зичимо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
01.10.2023 була у лікаря-невропатолога Гончаренка К. дуже грамотно, доступно все пояснив, призначив доступне лікування, ніяких зайвих аналізів та іншого, як буває, тільки у справі і по конкретній проблемі, вдячна і рекомендую💯
Ілона
Полтава, 01.10.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Ілоно. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Гончарова Кирила Костянтиновича. Завжди раді допомогти. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Відвідали лікаря Полтавець К.О
Лікар уважна, привітно ставиться до дитини, відповідає на всі питання, які цікавлять, дає доступні рекомендації щодо лікування.Загальне враження про лікарів та клініку дуже позитивне.Привітний та кваліфікований персонал.
Олег
Полтава, 28.08.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Олеже. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Нам важливо знати, що Ви задоволені результатом звернення до нашого лікаря Полтавець Катерини Олександрівни. Цінуємо Вашу думку. Завжди раді вітати у клініці та готові допомогти. Зичимо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Анна
Полтава, 04.08.2023
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я звернулася до клініки щодо лікування мого хребта. Хочу подякувати лікарю неврологу Катерині Олегівні за її рекомендації з приводу складного лікування, за її людяність, розуміння та її знання. Хочу подякувати лікарю масажисту В'ячеславу Володимировичу за його професійний масаж. А також адміністраторів клініки за їхнє ввічливе ставлення, розуміння. Дуже приємно проходити лікування у цій клініці. Усім дуже дякую.
Циттель Олена Володимирівна
Полтава, 06.04.2022
Показати відповідь
Доброго дня, Олено. Дякуємо за відгук, але очевидно мова йде про лікування в іншій клініці. Пацієнта та лікарів з таким ім'ям в нашій клініці немає. Ми також залюбки зможемо надати всім пацієнтам кваліфіковану медичну допомогу в рамках спеціалізіції нашої клініки. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я звернулася до лікаря Гончарова К. К. невролога залишилась дуже задоволена. Отримала кваліфіковану консультацію та рекомендації щодо подальшого лікування. При нагоді буду рекомендувати ОН Клінік і лікаря в цілому.
Катерина
Полтава, 02.02.2022
Показати відповідь
Добрий день, Олено. Ми дуже вдячні, що Ви обрали наш медичний центр та довірили своє здоров'я нашому лікарю. Будемо раді допомогти всім, хто звернувся за Вашими рекомендаціями. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі невролога Гончарова Кирила-дуже сподобалося,гарна консультації, розповідає все дуже якісно.Дякую
Надежда
Полтава, 19.12.2021
Показати відповідь
Добрий день, Надіє. Нам приємно, що Ви залишилися задоволені результатом відвідування нашого лікаря, а консультація була зрозуміла та інформативна. Дякуємо за відгук та бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звернулась в ОН Клінік до лікаря Саник Лідії Олександрівни через сильні головні болі. Лишилась дуже приємно вражена компетентністю лікаря лишила кабінет з настановами що вправ і ліків, так само як і з направленням на подальше обстеження. Лікар дуже уважно запитувала про стан і скарги, та зробила повноцінний огляд.
Дуже вдячна!
Ліда
Полтава, 31.08.2021
Показати відповідь
Доброго дня. Ми раді, що Ви залишилися повністю задоволені результатом візиту до медичного центру і консультацією у нашого лікаря. Пріоритети нашої команди - індивідуальний підхід до кожного пацієнта і надання медичних послуг високого рівня. Дякуємо за позитивний відгук і бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік