Logo
0 800 30 11 77
Здавали сьогодні аналіз на алергени, дитину обкололи три рази і тільки на четвертий раз визвали більш досвідчену медсестру, яка з першого разу взяла аналіз, дуже не задоволена таким обслуговуванням, вирішіть будь ласка цю проблему .
Аліна
Полтава, 02.05.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня. Дякуємо за вибір нашої клініки і діалог зі Службою контролю якості. Зазначаємо, що венозний доступ залежить від маси фізіологічних факторів на момент забору і є різна його складність. Технічні моменти по венепункції в медичній практиці трапляються не рідко. Нам шкода, що склалася така ситуація і перепрошуємо за дискомфорт. Бажаємо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Анастасія
Полтава, 12.02.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Зверталась сьогодні в „ОН Клінік" вперше на здачу аналізів. Я дуже боюсь здавати кров., але ви змінили моє враження. Дівчата мед. сестри-просто чарівниці. Чудове відношення, наскільки все швидко і чудово. Також чудовий сервіс, на рецепції - просто молоці. І заспокоють і підтримають. Обов'язково буду рекомендувати всім.
Валерія
Полтава, 12.11.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Валеріє. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашої клініки. Завжди раді вітати у клініці та готові допомогти. Вдячні за рекомендації. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дякую, турботливий і приємний персонал клініки.
Віктор
Полтава, 07.09.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Вікторе. Дякуємо за позитивний відгук. Цінуємо Вашу думку. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Здавали кров дитині 5 липня. Прекрасний персонал, підтримували і заспокоювали малюка. Велике Вам спасибі🥰
Анастасія
Полтава, 05.07.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Анастасіє. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашої клініки. Зичимо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Здавала у вас аналіз на хгч. Попередньо побачивши на сайті що результат має прийти на наступний день. На наступний день почекавши вирішила зателефонувати і уточнити коли мають бути результати, на що мені відповіли що попередня дата готовності стоїть через 5 днів. Чому мене про це не попередили завчасно. Я б тоді не витрачала свій час та кошти і здала б у іншому місці. А так прийшлось переплачувати і здавати ще раз в іншій клініці.
Софія
Полтава, 27.05.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Софіє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Нами перевірена інформація та зазначаємо, що терміни виконання лабораторних досліджень на нашому офіційному сайті вказано коректно. Лабораторне дослідження виконано в зазначений регламентний термін, результат відправлено на пошту пацієнта в автоматичному режимі. Більш детальну інформацію Ви отримали телефоном. Завжди готові допомогти, зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
18 серпня, я звернувся за допомогою до лікаря-дерматолога в вашу клініку. З підозрою на різнокольоровий лишай. Були взяті зразки вражених місць для підтвердження чи спростування попереднього діагнозу. Результати мали прийти на електронну пошту, але до сьогодні, 8 вересня, ніякого зв'язку не було, ні по телефону, ні на пошту. Я платив кошти, саме за те, щоб я не бігав і не переживав за те коли мені треба бігти за аналізами Сьогодні - ви проігнорували своє зобов'язання, завтра - ви нахамили, післязавтра - ви фельдшерське відділення десь на селі, навіть не районна лікарня.
Олександр
Полтава, 08.09.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олександре. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що у Вас склалась така думка. Нами перевірена інформація та зазначаємо, що результат лабораторних досліджень було своєчасно відправлено на електронну адресу, яку пацієнт власноруч залишив в клініці. Завжди готові допомогти, здоров'я Вам.
Служба контролю якості ОН Клінік
Здали кров 6 річній дитині так як температура 3 добу і лікарю для встановлення діагнозу потрібен був аналіз крові. Після здачі мені повідомили, що результату ЗВИЧАЙНОГО загального аналізу крові чекати 5 днів! Не зустрічала такого в жодній клініці країни! Зазвичай аналіз готовий того ж дня максимум на наступний. На питання про те чому мене не попередили про те, що вони єдина клініка в країні, яка робить аналіз крові 5 днів знизали плечима. Через 5 днів і дитина хворіти перестане і результат аналізу відповідно буде неактуальним. Враження про клініку вкрай негативні.
Олена
Полтава, 28.08.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олено. Вдячні Вам за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що у Вас склалась така думка. Хочемо відзначити, що різні лабораторні дослідження мають певні терміни готовності залежно від графіка постановок лабораторії та технологічних процесів. Відповідно, готовність кожного аналізу визначається по мірі його виконання та автоматично надсилаються на пошту пацієнта, що було і в даному випадку. Тож регламентні строки виконання не порушені. Більш детальну інформацію Ви отримали телефоном. Бажаємо здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Зателефонував на гарячу лінію вранці в суботу для того щоб записатися на здачу лабораторнога аналіза кала на паразити дітей , на гарячій лінії відповіли що сьогодні лабораторія працюе, привозьте аналіз на Першотравневу 18. До 11:00 ранку ми ледве зібрали кал і привіз його в клініку. На рецепції почув в відповідь те що лабораторія працюе з понеділка, мало того, коли я запитав чому мені про це не повідомили по телефону, то в відповідь отримав «так задавайте це питання тому кому телефонували а не нам». Отакий сервіс в клініці. Тому останній раз ми тут обслуговувались. Я ще й пост викладу в соцмережі в дружині, а вона блогер. Думаю це крепко допоможе розвитку клініки.
Дмитро
Полтава, 30.04.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Дмитро. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що звернення до клініки було дискомфортним для Вас. Нами була перевірено факти та підтверджуємо, що надана Вам оператором інформація щодо можливості прийому матеріалу в клініці була коректною. В будь-якому випадку приносимо вибачення, якщо звернення до нашої клініки було дискомфортним для Вас. Сподіваємось на продовження співпраці, бажаємо здоров'я Вам та Вашим рідним.
Служба контролю якості ОН Клінік
Вдячний за приділену увагу
Віктор
Полтава, 26.11.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Вікторе. Раді, що Ви задоволені зверненням до нашого медичного центру. Дякуємо за відгук та бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
18-го вересня здавала аналізи. Запис був на 10.30. Почали брати аналіз крові тільки в 11.20. Очікування дуже довге. Краще звернутися в іншу лабораторії, де очікувати значно менший проміжок часу
Луїза
Полтава, 21.09.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Луїзо. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Комфорт для пацієнта на всіх етапах надання медичних послуг в нашому медичному центрі - одне з пріоритетних завдань. Над забезпеченням поліпшення якості сервісу щодня працює команда фахівців медичного центру. Просимо вибачення за дискомфорт. Більш детальну інформацію Ви отримали в телефонному режимі. Завжди готові допомогти в разі необхідності та бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Перед тим, як здавати ПЛР тест на COVID-19, уточнюйте час роботи клініки, адже графік праці на сайті, при вході на дверях, при дзвінку, та запитуючи особосто в клінікі відрізнявся. Домовилися за місяць до процедури, що тест зробимо в суботу, а забрати можемо в неділю, адже на ранок в понеділок вже потрібні були результати. Сказали, що без проблем, адже клініка працює і в неділю з 13:00 до 15:00. Вже після здачі тесту, перед тим як забрати тест, ми ще раз вирішили уточнили час роботи клініки: нам сказали, що клініка в нд працює до 13:00, а результати будуть з 14:00 до 15:00 і порадили забрати в пн, хоча в 9 ранку в нас вже повинен бути виліт ( і нагадаю, це ми обговорили ще за місяць до процедури, бо це було вкрай важливо). Тож важливо все уточнювати самим. Хочеться щоб співробітники звернули увагу на правильність надання інформації роботи клініки та час, коли можна забрати результати тестів. Інша проблема була з результатами самих тестів, і з правильністю введених данних адміністраторами клініки. Персонал дуже неуважний, адже в прізвищі була допущена помилка, вкрай важливо щоб данні були введені правильно, бо просто недійсним буде результат тесту.
Карина Лопатка
Полтава, 11.04.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Карино. На жаль, нам не вдалося поспілкуватися з Вами в телефонному режимі, абонент не відповідає на дзвінки. Комфорт для пацієнта на всіх етапах надання медичних послуг в нашій клініці - одне з пріоритетних завдань. Над забезпеченням поліпшення якості сервісу щодня працює команда фахівців клініки. В будь-якому разі приносимо вибачення, якщо Ви відчули дискомфорт при зверненні до медичного центру. Завжди готові допомогти в разі потреби. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.