По состоянию здоровья мне было необходимо пройти эзофагогастродуоденоскопию (глотнуть зонд). Я всю жизнь боюсь этой процедуры, так как помню ещё с советского союза эти толстенные шланги, которые тебе силой заталкивают в рот. Но, придя на процедуру в клинике, я была очень обрадована: современное оборудование, никаких толстых шланг, приветливый персонал. Процедура длилась около минуты. Прошла абсолютно безболезненно и комфортно психологически. Мне кажется, что это ещё очень зависит от врача. Поэтому выражаю огромную благодарность врачу Потапенко Марине Владимировне за эмпатию. Марина Владимировна озвучивала каждое своё движение, а это очень успокаивает.
Тамара
Полтава, 09.01.2022
Оцінка:
Робила процедуру ФГДС 21.08.21 у лікаря Дігтяр Г. І. Дуже боялася. Але лікар зумів заспокоїти і зробив цю важку для пацієнта процедуру професійно, за що йому вдячна. Раджу всім звертатися в цю клініку до даного лікаря. Не пошкодуєте.
Ілона
Полтава, 22.08.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня. Дякуємо за відгук і добрі слова про наш фахівця. Ми раді, що діагностична процедура пройшла в комфортній атмосфері, і Ви залишилися задоволені результатом. Завжди готові допомогти. Бажаємо здоров'я і гарного настрою.
Служба контролю якості ОН Клінік
Були позитивні відгуки про цей центр до сьогоднішнього дня. Записалася на 10:00 на ФГДС і мене прийняли в 11:00 і це після моїх численних звернень до адміністратора. Записатися в приватну клініку, заплатити гроші і сидіти під кабінетом годину межа моїх мрій.
Марія
Полтава, 17.08.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Марія. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості і вибір нашої клініки. Клініка завжди готова нести відповідальність за всі недоліки в роботі, якщо такі є. Приносимо свої вибачення за дискомфорт. Більш детальна інформація була Вам надана в телефонному режимі. Ми раді, що питання вичерпане. Завжди готові допомогти в разі потреби. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Пройшла гістероскопію у лікаря Потапенко М. В. Якістю наданих послуг дуже задоволена! Обстеження пройшло швидко і безболісно! Лікар вічливий, приємний у спілкуванні. У кабінеті чисто. Апаратура сучасна. Є з чим порівнювати! Усім рекомендую! Бажаю усім міцного здоров’я!
Ольга
Полтава, 05.08.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ольго. Вдячні Вам за позитивний відгук. Ми раді, що у Вас залишилися лише приємні враження після відвідування нашого медичного центру. Згодні з Вами, в медичних центрах нашої Мережі працюють лише кваліфіковані спеціалісти, які використовують у своїй роботі інноваційне обладнання. Завжди готові допомогти в разі необхідності. Будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Були на прийомі у лікаря функціональної діагностики Овдієнка Олександра Дмитровича. Під час прийому лікар відразу знайшов підхід до дитини, обстеження пройшло в спокійній та комфортній атмосфері. Лікар проявив себе як висококваліфікований спеціаліст, надав доступне роз’яснення, надав поради щодо подальших наших дій. Обслуговуванням всього персоналу взагалі дуже задоволена та окрема вдячність лікарю. Обов’язково пораджу вашу клініку друзям та знайомим.
Олена
Полтава, 05.08.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олено. Вдячні Вам за позитивний відгук. Згодні з Вами, у нас працюють тільки кваліфіковані спеціалісти, які у своїй роботі використовують сучасні методики та обладнання. Також ми створили максимально комфортні умови для кожного пацієнта, що дає змогу отримати якісну медичну допомогу в позитивній атмосфері. Завжди раді допомогти усім за Вашими рекомендаціями. Бажаємо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звернулася до ОН Клінік до лікаря ендоскопіста Потапенко М. В. для проходження обстеження шлунку. Лікар перед обстеженням дала знеболювання, пояснила все доступно, заспокоїла. Провела обстеження дуже швидко, майже безболісно. Після процедури дала детальне пояснення стосовно обстеження. Лікар сподобався, можу рекомендувати як гарного спеціаліста.
Олена
Полтава, 22.03.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олено. Ми раді, що діагностична процедура була для Вас інформативна і зрозуміла, а головне, Ви залишилися задоволені результатом. Хочемо зазначити, що важливою частиною якісної діагностики та лікування є сучасне і високотехнологічне обладнання, яке використовується у нас в клініці. Дякуємо за відгук і бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Продовження до мого попереднього відгуку. Ходив 3 рази, виявили виразку шлунку і лікар назначив лікування, притримувався рекомендаціям лікування, виконував все дисципліновано. Після попередніх візитів в клініку, вирішив не звертатись в ОН КЛІНІК, тому що, були претензії по пунктуальность (сумарно за 3 відвідування 2 години чекати, для мене дуже багато) але потрібно було здати аналіз на хелікобактер пілорі, тож я пішов в інший заклад - результат виявився негативний. Щоб дізнатись чи виразка зарубцювалась потрібно ще пройти ФГДС, ця процедура не дуже приємна, хто це робив, той розуміє мене, отже вирішив свої принципи відкинути і прийти на процедуру в ОН КЛІНІК, а саме до лікаря Потапенко Марина Володимирівка, тому що вона мені попередній раз зробила цю процедуру і я залишився задоволений її виконанням своєї роботи. Сьогодні був четвертий візит в ОН КЛІНІК - ЗНОВУ ФІАСКО. Записався на 11:40 ( на раніше було занято) їсти перед процедурою заборонено, тож останній прийом їжі був о 20:00 попереднього дня, щоб не затягувати з прийомом їжі взяв з собою шейкер з коктейлем, щоб після процедури не залишати шлунок порожнім, не можна, так як не знаю чи зарубцювалась виразка. Коли на годиннику було 12:00, уже відчував що довго не можу без їжі, маленька біль почала з'являтись, о 12:14 уже звернувся до адміністраторів, так як уже 34 хвилини затримується прийом, повідомив ім що більше очікувати не буду. Після попередніх 3 разів сказали, що 20% знижки буде на ФГДС, за те що дуже довго очікував. На четвертий раз була надія, що в цей раз не буде такої проблеми. Після цього випадку було запропоновано пройти БЕЗКОШТОВНО ФГДС- дякую, не потрібно, не люблю халяву, краще заплачу за послугу в іншій клініці. П. С : керівництво беріть на себе відповідальність, якщо ви персонал навчали як потрібно виходити з таких ситуацій, тоді можете і їм догану виносити. Але мені здається, що адміністратори діяли по регламенту. ОН КЛІНІК, бажаю вам розвитку!!!
Дмитро
Полтава, 26.02.2021
Оцінка:
Пройшла процедуру ВГДС у лікаря Дігтяря Г. І. На прийомі лікар був уважний, відповів на питання, процедура пройшла швидко, лікар ставився з повагою і розумінням. Я б могла б порекомендувати цього лікаря іншим пацієнтам.
Галина
Полтава, 23.02.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Галино. Ми раді, що діагностична процедура була для Вас інформативна і зрозуміла, а головне, Ви залишилися задоволені результатом. Дякуємо за відгук. Бажаємо здоров'я і гарного настрою.
Служба контролю якості ОН Клінік
Довго думав, писати чи не писати відгук про роботу доктора Дигтяр Г., але все ж вирішив написати. Не рекомендую даного доктора. Процедуру ФГДС проходив перший раз, тому практично не мав жодної інформації про проведення даного дослідження, крім того, що необхідно буде ковтати зонд. Записався на прийом, прийшов до кабінету, де мене зустріли лікар і медсестра. Доктор приступив до збору скарг, з якими я звернувся, на моє запитання про те, як буде проводиться процедура і що мені потрібно знати, доктор відповів, що все розповість пізніше. Зібравши і записавши мої скарги на стан здоров'я, доктор запропонував пройти до кушетки для проведення процедури. Я почав трохи нервувати, адже доктор обіцяв детально розповісти про необхідні заходи для успішного проходження процедури. На моє запитання, що мені необхідно знати, доктор відповів, що необхідно лягти на бік, відкрити рот і в жодному разі не намагатися заважати проведенню процедури. І це все, що необхідно знати людині, яка вперше проходить дану процедуру? Мені не запропонували зробити обробку горла ледокаїном, на моє запитання чи можна це зробити, доктор відповів, що для цього потрібен анестезіолог, а його немає. Запитав у доктора чи візьме він забір матеріалу з шлунка для визначення наявності хелікобактер пілорі, на що він відповів, що такі дослідження він не проводить, і що необхідно це дізнаватися іншими методами, що теж було дуже не зрозуміло, так як сімейний лікар відправляючи мене на дану процедуру говорила про це. Зонд, який я ковтав, що не обробили і всю процедуру я відчував як мені в горло входить сухий зонд, що викликало сильні позиви до блювоти (добре, що не було чим рвати) і сильний біль в горлі. Медсестра періодично говорила, що потрібно дихати, доктор ніяк не підтримував, і це все. Коли дослідження закінчилося, зітхнув з полегшенням, але біль в горлі нагадував про себе. Але найнеприємніше почалося далі, через кілька годин після проведення процедури у мене почали посилюватися болы в горлі як при ангіні, піднялася температура, горло почало обсипати нальотом. Що це, погано оброблений інструмент? Зателефонувавши на гарячу лінію, мені сказали, що зв'яжуться з доктором і він протягом кількох годин передзвонить і з ним можна буде обговорити ситуацію, що виникла. Але мені ніхто не передзвонив. Ближче до вечора я набрав службу підтримки ще раз і на цей раз мене відразу з'єднали з доктором так як він знаходився в клініці. Розмова не клеїлась, доктор сказав, що це не їх причина, і що звертатися потрібно до сімейного лікаря. Чи не запропонував почати полоскання, використання спреїв для зняття запалення, нічого. Звернувшись до семейники та сказала що у мене на тлі пошкоджень в горлі за симптоматикою розвинулася бактеріальна інфекція, і що напевно її занесли. Здавалося б пройшов чергове обстеження для постановки остаточного діагнозу, але це вилилося все в ще більші проблеми. P.S. Доктор, дай вам Бог здоров'я, бумеранг ніхто не відміняв.
Олександр
Полтава, 22.02.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олександре. Дякую за діалог зі Службою контролю якості. У нашій клініці процедура гастроскопия виконується висококваліфікованими фахівцями з використанням сучасного обладнання. Виконання дослідження та обробка діагностичної апаратури проходить згідно зы встановленими стандартами. Перед процедурою пацієнт отримує короткий інструктаж і цієї інформації достатньо для виконання стандартної процедури. Якщо пацієнт налаштовується на позитив, швидку процедуру - так і відбувається. Якщо ж людина очікує біль, дискомфорт - він просто не чує вказівок медперсоналу, може здійснювати неправильні дії, що ускладнює проведення процедури. Гастроскопия - процедура не найприємніша, але про біль тут мова не йде, просто неприємно і все. Процедура дуже коротка, тому потрібно зберігати спокій і дотримуватися всіх вказівок медперсоналу / лікаря. У кожного пацієнта реакція на дослідження індивідуальна, дискомфорт в горлі може бути, як правило, проходить самостійно. Приносимо вибачення, якщо Ви відчули дискомфорт при зверненні в клініку, Завжди готові допомогти в разі потреби, бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
В ОН КЛІНІК звертався три рази по - поредньому запису : 1. Чекав 20 хвилин 2. Чекав 1 годину 3. Чекав 45 хвилин Я розумію, що можуть бути форс-мажори, але не тричі підряд. Адміністратори привітливі і намагались "погасити" конфлікт, але на жаль 10% відсотків знижки на наступний прийом, не подіяли на те, щоб я міг рекомендувати знайомим і сам надалі звертався в цю клініку. ДО ЛІКАРІВ ПРЕТЕНЗІЙ НЕ МАЮ П. С : людям, які цінують свій час, краще не звертатись в цю клініку.
Дмитро
Полтава, 22.01.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Дмитро. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Ми завжди цінуємо об'єктивний зворотній зв'язок від наших реальних пацієнтів. Повторимось, ми цінуємо Ваш час та вдячні за вибір нашої клініки. Комфорт пацієнта на усіх етапах надання послуг та забезпеченням якості сервісу є нашим пріоритетом. Увесь персонал націлений на пунктуальність та оперативність у виконанні своїх обов'язків. Але окрім цих показників, безумовно спеціалісти приділяють приорітетну увагу якості надання кваліфікованої медичної допомоги. Нам приємно, що не дивлячись на недоліки по пунтуальності кількох прийомів, Ви задоволені якістю медичного обслуговування. Приносимо вибачення за дискомфорт. Сподіваємось на продовження Вашої співпраці з клінікою. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я задоволена обслуговуванням. Після лікування повторно пройшла ФГДС , лікування ефективне, стан значно краще, виразка зарубцювалася. Дякую Вашим спеціалістам за їх професійність. Пройшла гастроскопію в лікаря Потапенко М.В.
Марина
Полтава, 19.10.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Марино. Вдячні за позитивний відгук і високу оцінку роботи наших спеціалістів. Процедура гастроскопія має виняткову діагностичну цінність, що в поєднанні із сучасним обладнанням наших медцентрів і професіоналізмом лікарів дає змогу провести максимально точне й інформативне обстеження. Нам важливо знати, що Ви задоволені результатом звернення до клініки, рівнем сервісу та якістю медичного обслуговування. Бажаємо міцного здоров’я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Проходив у вашій клініці колоноскопію. Під час обстеження знайшли поліп, взяли біопсію. Через деякий час став турбувати шлунок. Вирішив пройти гастроскопію у лікаря Потапенко М.В. Так як в минулий раз обстановка і ставлення медиків в клініці мені сподобалася., Вирішив і гастроскопію пройти в Вашій клініці. Доктор провів обстеження швидко і якісно. Виявили ерозістентний гастрит. Доктор пояснив. що це може бути результатом прийому медичних препаратів. Я вдячний за обслуговування доктору і клініці.
Павло
Полтава, 02.09.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Павло. Дякуємо за позитивний зворотний зв'язок і високу оцінку професіоналізму нашого лікаря Потапенко Марини Володимирівни. Нам важливо знати, що Ви задоволені результатом звернення до клініки, рівнем сервісу і якістю медичних послуг. Процедури гастроскопія і колоноскопія мають безперечну діагностичну цінність, що в поєднанні з сучасним високотехнологічним обладнанням наших медцентрів і рівнем професіоналізму лікарів дає можливість провести максимально точну діагностику, виявити проблему на ранній стадії і розробити ефективний алгоритм подальших дій. Завжди готові допомогти в разі потреби. Бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік