Здала аналізи ще в серпні, приїхала забрати пізніше бо довелося виїхати з Миколаєва тому приїхала в жовтні, мало того що мене заставили чекати десь с пів години, та ще вийшли і сказали вибачте аналізи не готові, ті що повинні бути за неділю як обіцяли, але і через півтора місяці не готові .
Рибальченко Наталія
Миколаїв, 03.10.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Хочемо зазначити, що лабораторні аналізи виконуються згідно виробничих графіків лабораторії. Результати аналізів надсилаються системою по готовності в автоматичному режимі, але на жаль, спрацював технічний збій. В регламентні строки закладено максимально допустимий термін виконання з урахуванням непередбачуваних обставин сьогодення. Приносимо вибачення, якщо відчули дискомфорт при зверненні. У разі виникнення додаткових питань - ми залюбки готові допомогти. Зичимо добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Чудова клініка, дівчатка на рецепшині привітні і доброзичливі, завжди підскажуть, все розкажуть. Лікарі всі компетентні, я дуже задоволена і надалі буду ходити до цієї клініки. Велике дякую за вашу працю!
Лілія
Миколаїв, 10.06.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Ліліє. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук на адресу нашої команди фахівців. Ми цінуємо Вашу думку. Завжди раді вітати та готові допомогти. Зичимо Вам добра та міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Норма, загалом
Антон
Миколаїв, 10.05.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Антоне. Дякуємо за відгук. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Ольга
Миколаїв, 21.02.2025
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Все добре ,дякую.
Алла
Миколаїв, 26.12.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Алло. Дякуємо за відгук. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже дякую за якісну та професійну роботу персоналу клініки!!!
Сергій
Миколаїв, 03.08.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Сергію. Щиро дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Завжди раді допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Чудова клініка, дуже зручно, що є всі профільні спеціалісти: ми швидко пройшли всіх лікарів. Дуже професійне обслуговування. Вдячні за сервіс.
Артем
Миколаїв, 18.06.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Артеме. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Ми цінуємо Вашу думку. Завжди раді вітати та готові допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Велике дякую медсестрам із КЗК за професіоналізм та турботливе ставлення. Потрапив на 2 зміни і залишився задоволений роботою спеціалістів: швидко, безболісно та з турботою. На всі питання надали відповідь. Велике дякую Антоніні, Аллі, Оксані за їх «золоті руки».
Олександр
Миколаїв, 09.05.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Олександре. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки на адресу наших фахівців. Будемо раді вітати у клініці. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я відвідую Onclinic довгий час, і завжди здаючи аналізи потрапляла в іншу зміну. 3.05.2024 прийшла в клініку в Миколаєві і саме ця здача аналізів була жахливою. Дівчина, яка брала кров з вени не дуже обережно і бережно до мене ставилась, на руці залишився великий синець, болить рука вже другий день. А дівчина, яка записувала данні та сиділа за компьютером хамка і невихована від слова зовсім. На моє питання, скільки будуть брати пробірок крові відповіла «скільки потрібно, скільки й візьмемо», і на питання скільки мл для кожної пробірки крові береться, відповіддю було «не переживайте, вам залишиться».
Я більше ніколи не хочу потрапляти в цю зміну, і якби не кваліфіковані лікарі, узисти, і інший привітний персонал, я б ніколи сюди не повернулась.
Катерина
Миколаїв, 04.05.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Катерино. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Нам шкода, що у Вас склалась така думка і перепрошуємо за дискомфорт. Хочемо зазначити, що технічні питання по процедурі венепункції в медичній практиці не рідкість, виключити які в повному обсязі не представляється можливим. Існують фізіологічні причини, які можуть вплинути на венозний доступ. Ми відповідально ставимося до підбору кадрів і оцінка роботи персоналу проводиться комплексно. Сподіваємось, що подальші звернення до нашої клініки будуть більш комфортними для Вас. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу виразити вдячність спеціалістам КЗК, а саме Кортель Антоніні та Карауш Аллі, за їх професіоналізм та турботливе ставлення до виконання своєї роботи. Забір аналізу відбувся безболісно! Дякую вам за ваші золоті руки та добре серце!
Анастасія
Миколаїв, 25.01.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Анастасіє. Дякуємо Вам за позитивний відгук та щирі слова подяки на адресу наших фахівців. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Завжди раді вітати та готові допомогти. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Самі найгірші враження. Я не отримала вчасно результатів аналізу, хоча обіцяли відразу надіслати на електронну пошту. Як наслідок - не отримала вчасного лікування. Більше того, коли я звернулась до відділу контролю якості обслуговування, мені пообіцяли розібратись у даній ситуації упродовж неділі, потім зателефонувати і пояснити причину затримки. Вже пройшло більше місяця, зі мною так ніхто і не зв'язався для пояснень.
Аліна
Миколаїв, 18.01.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Аліно. Дякуємо за вибір нашої клініки і діалог зі Службою контролю якості. Нам шкода, що у Вас склалась така думка і перепрошуємо за дискомфорт. У якості вибачень Вам була запропонована додаткова лояльність. Більш детальна інформація озвучена в телефонному режимі. Завжди готові допомогти, зичимо Вам добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже хороша клініка, всі ввічливі, ставляться з розумінням і повагою до кожного пацієнта! Ось тільки резкльтати аналізів довго скидають на пошту
Марина
Миколаїв, 22.07.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Марино. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Цінуємо Вашу думку. Усі результати досліджень було відправлено Вам на електронну пошту. Зазначаємо, у разі виникнення будь-яких питань у пацієнта можна звертатися до операторів цілодобового контактного центру. Завжди готові допомогти. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік