Доброго дня, довелося побувати в дитячому відділенні трихології. Хотілося б написати відгук про прийом. По-перше, коли ви йдете на прийом, враховуйте те, що лікар до якого ви записалися вас не прийме. При записі оператор сказав мені, що я потраплю на прийом до Мангушевої Вікторії Юріївни, насправді потрапила до Слюсаренко Вікторії Віталіївни… Насправді - це ще пів біди, бо у Вікторії Віталіївни (як вказано на сайті) 27 років досвіду роботи. Що ж насправді? Лікар небагатослівний, виписали аналізів більше ніж на 2тис. грн, також виписали шампунів теж на тисячу гривень. Прийшли аналізи, знову запис до Слюсаренка, лікар абсолютно нічого не сказав, з аналізами все добре, але треба буде ходити на мезотерапію, тому що бачите шампуні, які я купила, не допоможуть так як допомагає мезотерапія. При питанні: « Так яка ж причина мого захворювання?» , я отримала: « Ну багато причин» .Хоча на першому прийомі лікар вказав на те, що критичного нічого немає 🙆🏻♀️ Загалом, не раджу вам йти до Слюсаренко, якщо ви звичайно ж не хочете викинути гроші на вітер не отримавши зрозумілої інформації з приводу вашої проблеми.
Анастасия
Харків, 23.09.2023
Зоя Анатоліївна, Вдячний Вам за сьогоднішню консультацію.
З повагою, VAGR.
𝓡𝓐𝓟𝓗𝓐𝓔𝓛
Харків, 20.07.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Рафаелю. Щиро дякуємо за відгук та слова подяки на адресу нашого лікаря Подпорінової Зої Анатоліївни. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго дня, хочу висловити величезну подяку лікарю дерматологу Мангушевої Вікторії Юріївни. Я звернулася до неї з проблемою випадіння волосся у моєї дитини. Одного дня волосся просто почало випадати жменями, я дуже злякалася і почала шукати лікаря для консультації. Звернулася до Вікторії Юріївни і не помилилася. Це прекрасний лікар, який знає свою справу. Вона одразу наладила контакт з дитиною, заспокоїла мене і призначила потрібні аналізи, а потім і саме лікування. Так, ми лікувалися довго і наполегливо, тай зараз через 7 місяців продовжуємо, але алопеція - це не швидка справа. Волосся почало відростати, воно стає міцнішим і густішим. І саме головне воно перестало випадати. Дякую Вам за ваш професіоналізм, за Ваше відношення до пацієнтів і бажаю Вам успіхів у роботі.
Щербина Юлія
Харків, 27.02.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Юліє. Вдячні Вам за щирий та інформативний відгук про історію звернення до нашої клініки та лікаря. Нам важливо, що Ви задоволені якістю медичної допомоги та результатом лікування під наглядом Вікторії Юріївни. Зичимо міцного здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
1.5 години чекав хоч якоїсь відповіді в онлайн чаті, відповіді так і не отримав, на прийом не записався. У мене немає стільки часу, дуже повільно і не продуктивно, витратив свій час...
Станіслав
Харків, 02.11.2022
Показати відповідь
Доброго дня, Станіславе. Шкодуємо, що Ви залишились незадоволеним. Службою контролю якості перевірена інформація та зазначаємо, що онлайн запис було виконано з урахуванням поточної ситуації та стандартної процедури перевірки оплати. Якщо звернення було дискомфортним - приносимо вибачення. Очікуємо на наступному прийомі згідно попереднього запису.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу подякувати Мангушевій Вікторії Юріївні за комплексний підхід та ефективне лікування випадіння волосся. Підібраний догляд, виявлення внутрішніх проблем та мезотерапія повернули моє волосся до життя, випадіння припинилося і нове волосся активно відростає! Чудовий спеціаліст, всім рекомендую!
Марина
Харків, 28.09.2022
Показати відповідь
Марино, доброго дня. Вдячні Вам за щирий відгук про історію звернення до лікаря Вікторії Юріївни. Ми радіємо, що Ви задоволені результатом лікування та спілкування з лікарем було комфортним для Вас. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Ірина
Харків, 02.02.2022
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу виказати подяку лікарю трихологу Дунаєвій Надії Анатоліївні за чутливе, уважне і професійне відношення до моєї післяковідної проблеми з волоссям. Грамотно підібране лікування допомогло отримати бажаний результат, навіть краще.
Лариса
Харків, 15.12.2021
Показати відповідь
Доброго дня, Ларисо. У нашому медцентрі працюють лише кваліфіковані спеціалісти, які знаходять індивідуальний підхід до кожного пацієнта. У високих професійних якостях нашого лікаря Ви змогли переконатися на власному досвіді. Бажаємо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Прийшла із проблемою випадання волосся. Записалася на прийом, призначили аналізи на значну суму грошей. Довелося здавати, щоб лікар пояснила, в чому проблема. У результаті, за результатами аналізів мені ніхто до ладу нічого не порекомендував, що робити з тими аспектами, де все гладко, може якого лікаря звернутися. Покивали просто головою, сказали, що у вас тут трохи підвищена норма, там не все гаразд, а до кого звертатися, що з цим робити, гадайте самі, так би мовити. Потім призначили процедури на 6 тисяч, після яких нічого не змінилося, волосся як випадало, так і випадає, навіть напевно ще гірше стало. Загалом, єдиний висновок, який можна зробити - це просте викачування грошей із пацієнтів. Лікування нуль роблять все можливе, щоб пацієнт якомога довше продовжував ходити і викидав великі гроші за своє лікування. Після цього візиту звернулася до іншого лікаря в іншу клініку і навіть не за цим профілем, де мені докладно пояснили, розповіли, що з цим усім робити і як усе лікувати. Добре, що ще залишилися лікарі, які справді хочуть допомогти пацієнтові, а не просто зрубати бабло. Про похід до ендокринолога Веселова, це взагалі окрема тема. Склалося таке відчуття, що людина взагалі раніше ніколи не працювала в цій сфері, призначала такого, що на голову не натягнеш. Проконсультувалася з іншими лікарями і вони взагалі здивувалися, що лікарка могла таке призначити. Загалом, шкода лише витрачених грошей на цю богадельню!
Дар'я
Харків, 17.11.2021
Показати відповідь
Доброго дня, Дар'є. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. У нашій клініці використовуються принципи доказової медицини, а також працюють лише кваліфіковані фахівці. Діагнози та варіанти лікування пропонуються виходячи з повної клінічної картини, показань та підкріплені результатами інструментальної чи лабораторної діагностики. Кожен пацієнт приймає інформацію індивідуально, вправі приймати рішення на власний розсуд погоджуватися чи ні з рекомендаціями лікаря. На даний момент ми так і не отримали від Вас обіцяні медичні документи з іншою думкою фахівців. Ми завжди готові до конструктивного діалогу та комплексного аналізу ситуації. Будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже сподобалася лікар! Знаєте, це напевно як любов з першого погляду і відчувається - лікар твій, Вікторія Юріївна, ви просто любов! ♥ ️
Дуже комфортне і розслаблене спілкування, де все детально розкажуть і пояснять. Підхід лікаря прям в саме серце. Тепер ходимо всією сім'єю тільки до неї!
Ксенія
Харків, 08.09.2021
Показати відповідь
Добрий день, Ксеніє. Дякуємо за відгук. Нам приємно, що в особі нашого лікаря Ви знайшли фахівця, якому змогли довірити своє здоров'я. Ми розуміємо, наскільки важливим є для пацієнта позитивний емоційний зв'язок з лікуючим лікарем і раді, що наш лікар змогла виправдати Вашу довіру. Завжди готові допомогти і будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добридень! Довго думала писати відгук чи ні. Вирішила все-таки написати. Була на Палаці Спорту у доктора Слюсаренко. Лікар начебто не поганий, але вона, як мені здалася, що не дуже уважно поставилася до моєї проблеми, призначила купу аналізів які коштують недешево. Віддала майже 1500 грн. Так крім цього мені забули надіслати аналіз, який був найдорожчим. Довелося дзвонити в клініку і просити, щоб мені його прислали.
Анна
Харків, 17.06.2021
Показати відповідь
Добрий день, Анно. Дякуємо Вам за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо зазначити, що лікуючий лікар визначає план обстеження і подальшого лікування, виходячи з об'єктивних даних, клінічної картини і скарг пацієнта. Лабораторні дослідження за фактом готовності відправляються на адресу електронної пошти, вказану пацієнтом. Що і було виконано в даному випадку. У разі, якщо в регламентні терміни результати досліджень на пошті відсутні, завжди можна звернутися на цілодобовий контактний центр для вирішення цього питання. Більш детальна інформація була Вам надана в телефонному режимі. Завжди готові допомогти. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже хороший фахівець, уважна, ввічлива і дійсно зацікавлена в тому, щоб надати кваліфіковану допомогу. Після виконання рекомендацій Анни Ігорівни видно позитивний результат і я ним задоволений.
Дмитро
Харків, 25.02.2021
Показати відповідь
Добрий день, Дмитре. Нам приємно, що звернення в нашу клініку до фахівця Новікової А.І. було ефективним і результативним. Дякую за позитивний відгук. Завжди раді допомогти в разі потреби і бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу дати чесну відгук про клініку (менше про доктора, оскільки він ланка клініки). Клініка супер. Все акуратно. Консультація у лікаря 340 грн. Гаразд. Але потім діагностика (треба-не треба за 3000 грн зашкалює) і це тільки початок (аналізи). А потім ще повторні консультації у свого лікаря та інших фахівців. А коли буде встановлено діагноз, тоді тільки пропишуть препарати. Поки я відчуваю тільки викачування грошей.
Ірина
Харків, 17.02.2021
Показати відповідь
Добрий день, Ірино. Дякуємо Вам за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо зазначити, що
першочерговим завданням лікаря є надання кваліфікованої медичної допомоги. Для визначення тактики терапії важливо виявити причину захворювання, у зв'язку з цим лікар рекомендує додаткові обстеження. У клініках нашої мережі офіційно надаються платні медичні послуги відповідно до затвердженого прайса. Кожен пацієнт має право вільного вибору медичного закладу на свій розсуд з урахуванням прийнятної якості та вартості послуг. Більш детальна інформація була Вам надана в телефонному режимі. Завжди готові допомогти, бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік