Logo
0 800 30 11 77

Відгуки про лікарів-денні стаціонари у Харкові

Жахливо!! Гребуть величезні гроші і при цьому не можуть закупити ліки на лікування. Прийшла на крапельницю і ще пів години чекала, коли збігають в аптеку за моїми ліками, щоб мені було що капати. На ресепшені дуже довго все роблять і шукають інформацію, через що утворюються черги.
Наталя
Харків, 03.12.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Наталя. Для нас важлива думка та зворотний зв'язок від наших реальних пацієнтів, завдяки чому ми можемо покращувати якість обслуговування. Усі співробітники націлені на пунктуальність та оперативність у виконанні своїх обов'язків. Просимо вибачення за дискомфорт. На жаль, ми не змогли зв'язатися з Вами в телефонному режимі, абонент не відповідає на дзвінки. Для отримання інформації за результатами аналізу звернення просимо вийти на зв'язок зі Службою контролю якості за номером 0800-50-71-70 (з 10:00 до 17:00). Всього найкращого.
Служба контролю якості ОН Клінік
Операція пройшла гладко і успішно. Лікарі добрі і дуже милі. Це найкраще медичне обслуговування в Харкові
Daniel
Харків, 23.04.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день. Щиро раді, що лікування в умовах "ОН Клінік Харків" було ефективним і комфортним для Вас. Завжди готові надати якісну медичну допомогу в разі потреби і бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лежала в денному стаціонарі вже 2 рази, після двох операцій. Що я можу сказати - я в захваті! Я просто щаслива що у нас в місті є таке місце, де персонал турботливий як матуся - постійно приходять, запитують, як ти себе почуваєш, чи хочеш ти чай \ кава і тд. Все зроблено на європейському рівні - облаштовані палати з новим ремонтом, ліжка все з механізмами підйому, кнопки для виклику медсестри, в палатах туалет \ душ - все на вищому рівні. Видають рушники, халати, тапочки, водичку і навіть зубні щітки з пастою. Все для того, щоб хворий відчував себе комфортно. Це майже як готель, в якому тебе ще й лікують)) За цінами може здатися що варто все не дешево, але в держлікарні все-одно витрачаєш ті ж гроші роздаючи їх на руки лікарям, медсестрам і тд, з тією лише різницею, що там їм на тебе пофіг і умови просто жахливі. Поки помітила один мінус - з такою турботою є ризик стати іпохондриком
Піскунова Ірина
Харків, 21.03.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Ірино. Дякуємо Вам за довіру і вибір «ОН Клінік Харків». Ради, що візит в наш медичний центр приніс тільки позитивні емоції. Одним з головних принципів роботи клінік нашої Мережі - забезпечити кожному пацієнтові можливість отримати якісну медичну допомогу в комфортній обстановці. Нам приємно, що Ви залишилися задоволені результатами перебування в нашій клініці. У нас працюють тільки кваліфіковані фахівці, в розпорядженні яких знаходиться сучасне медичне обладнання. Клінічний досвід наших фахівців дає можливість отримати індивідуальне рішення для кожної проблеми. Завжди готові допомогти в разі потреби. Бажаємо міцного здоров'я і гарного настрою.
Служба контролю якості ОН Клінік
Жахливе обслуговування. Медсестра проколола просто вену, все ліки просто сформували шишку. Немає слів Служба підтримки замість вибачень або компенсації, просто наїхала на мене. Нікому не раджу Фотовідгук залишила в Гугл картах.
Анастасія
Харків, 04.12.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Як всім відомо, технічні питання по процедурі венепункции в медичній практиці не рідкість і не є нонсенсом, виключити які в повній мірі не надається можливим. Для профілактики подібних станів необхідно дотримуватися стандартні рекомендації персоналу. У будь-якому випадку, приносимо вибачення за дискомфорт. Завжди готові допомогти, бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Проблема з видачею ліків !. Три дня видавали різні люди на рецепції, в результаті не додали з відмовками "Завтра прийде медрегистратор все видасть". Завтра прийшов медрегистратор довго дивилася в монітор і каже "у неї в програмі зазначено, що всі видано". Ці діти, які сидять на рецепції компетентні в своїх обов'язках ???
Олексій
Харків, 21.11.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день. Хочемо зазначити, що персонал клініки націлений на коректне виконання своїх посадових обов'язків, має відповідну кваліфікацію і компетенцію. Для нас важлива думка і зворотний зв'язок від наших пацієнтів. В даному випадку претензій з обслуговування від пацієнта не надходило. Зі свого боку ми отримали особисту думку пацієнта - зауважень з приводу звернення до клініки не має. Бажаємо міцного здоров'я. Всього найкращого.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.