...
Анастасія
Дніпро, 08.05.2023
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Была 23.01.23 у гастроэнтеролога Шевченко Д.Ю.. Это просто ужас, лечение назначено совсем не верно. У меня дисбактериоз, кишечная палочка. Выписала антибиотики, я их купила, а они предназначены для почек, при воспалении мочевого пузыря и острых циститов. Ни слова о кишечнике, дисбактериозе в инструкции нет. Мне ещё фармацевт в аптеке сказала, что для моей проблемы этот антибиотик совсем не подходит, и удивилась что мне его назначили. А если бы мне не сказал фармацевт, и я не прочла бы инструкцию, а просто начала принимать. Я бы и кишечник не вылечила, и почки посадила бы этими антибиотиками. Это уже вредительство. Ещё посмотрела образование этого "врача", она закончила гуманитарный вуз, по специальности "Врачебное дело". Вот что закончила, так и лечит - то есть никак.
Таїсія
Дніпро, 26.01.2023
Задоволена прийомом у Гладун Вікторії Миколаївни. Вона була дуже уважна, ретельно все розпитувала, оглядала. Дала повну консультацію та призначення.
Галина
Дніпро, 18.01.2022
Показати відповідь
Добрий день. Ми раді, що Ви залишилися задоволені результатами візиту до нашого лікаря. Будемо раді допомогти у разі потреби та бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дякую Гладун Вікторії Миколаївні за дуже гарний прийом. Лікар відповіла на всі питання дуже змістовно, зрозуміло. Рекомендую цього лікаря.
Марина
Дніпро, 13.01.2022
Показати відповідь
Добрий день, Марино. Нам приємно, що рівень професіоналізму нашого лікаря виправдав Вашу довіру. Завжди раді допомогти та будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Другий день намагаюся зв'язатися з персоналом клініки, для отримання результатів обстеження - повний ігнор. Причому незрозуміло - немає ще результату (хоча сказали, що орієнтовно результат буде готовий 19 січня), або вони не готові його відправити на пошту. Мені рекомендовано проходити ще раз обстеження, після лікування. Швидше за все я виберу іншу клініку. Зараз з цим проблем немає. Були б гроші .... А ще мені переплутали рік народження і час обстеження зазначено не вірно. Це звичайно дрібниці та дурниці. Але цікаво, іншу інформацію вони правильно надали. І, якби мене не ігнорили, я б про це не стала говорити. Всі люди, можуть помилятися ....
Кондрашова Ірина
Дніпро, 22.01.2021
Показати відповідь
Добрий день, Ірина. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо зазначити, що лабораторні дослідження виконуються згідно виробничого регламенту лабораторії, що було і в даному випадку. Якщо пацієнт не залишав в клініці адресу своєї пошти, то відповідно результати не можуть бути відправлені на пошту автоматично. Інформаційні запити обробляються в плановому порядку. Також отримати результати досліджень на паперовому носії можна безпосередньо в клініці. Якщо Ви відчули дискомфорт при зверненні в клініку, приносимо вибачення. Завжди готові допомогти, бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Не дуже люблю писати негативні відгуки, але для стабілізації ситуації потрібно напевно втручання керівництва. Не вперше відвідую фахівців вашої клініки, до них як до профільних фахівців претензій немає! Страждає організаційна частина. 16.11.20 запис на прийом була, як завжди, але приїхавши на свій час і сплативши послугу, мене поставили до відома, що доктор зможе прийняти мене тільки через 40 хвилин !!!! Якби даний факт був в перше, це б не викликало таку бурю емоцій, тому що попередні рази відвідування доводилося теж очікувати від 30 до 40 хв. Це що норма? Чому записуючи за часом повинна очікувати т. Прийом по Вайберу !!! Повторюся - не в перший раз !! Чому, якщо у вас накладки, ви не попереджуєте Клієнтів? Мій час не менш цінний, ніж ваш? Так ви помиляєтеся !!! Підняла «Бурю» з даного питання, і тільки через те, що у мене були призначені переговори зрізу після відвідин доктора, Вайбер-клієнта перенесли і мене взяли! За це спасибі звичайно, але осад залишився ((((
P.S. При відвідуванні цього ж доктора моєю мамою, як з'ясувалося на наступний день вона чекала прийому приблизно 30 хвилин після призначеного завчасно часу!
Наталія
Дніпро, 17.11.2020
Показати відповідь
Добрий день, Наталія. Дякуємо Вам за діалог зі Службою контролю якості. Для нас важливе кожне звернення наших пацієнтів. Ми цінуємо Ваш час і дякуємо за вибір нашої клініки. Всі співробітники націлені на пунктуальність і оперативність у виконанні своїх обов'язків. Над забезпеченням поліпшення якості сервісу щодня працює команда фахівців, але на жаль, іноді бувають непередбачувані обставини. Приносимо вибачення за цю ситуацію. Більш детальна інформація була Вам надана в телефонному режимі. Завжди готові допомогти і бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу сказати величезне спасибі моєму лікарю Заїченко Наталії Геннадіївні. Наталія Геннадіївна професіонал з великої літери! Це кращий лікар, якого я зустрічала !!! Завжди ввічлива, уважна, завжди знаходить слова підтримки, налаштовує на оптимізм і впевненість у перемозі над хворобою. Я хворію з постановки діагнозу три роки і впевнена, що тільки завдяки моєму лкарю я живу і відчуваю себе добре. Дай бог Вам здоров'я, благополуччя і всього самого найкращого !!! Дякую за здоров'я і Вашу посмішку !!!
Наталія
Дніпро, 19.03.2020
Показати відповідь
Добрий день, Наталія. Дякуємо за позитивний відгук і Вашу довіру. Згодні з Вами, у нас працюють тільки кваліфіковані фахівці, які уважно ставляться до кожного пацієнта. Також гарною підмогою для фахівців є потужна матеріально-технічна база клінік нашої Мережі, що дозволяє проводити діагностику і лікування за допомогою сучасних методик в комфортних для пацієнта умовах. Бажаємо Вам здоров'я і завжди готові допомогти в разі потреби!
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу залишити відгук про свої відвідини у гастроентеролога, перший раз в клініці, раніше була у лікаря, але діагнозу ще немає, частково здані аналізи, подумала, що в цій клініці є можливість і крапельницю поставити і ліки лікар призначить, тому і звернулася, в попередній немає таких послуг, перше, що я вислухала, це навіщо я прийшла і чому і пішла до свого лікаря, лікар вела себе дратівливо, таке враження, що я до неї додому прийшла, може тому що по страховій, так відразу напишіть, що ви не приймаєте .Більше того, навіть огляд не провела, написала 10 аналізів і відправила на дообстеження .Що не спитай вона відповідає дратівливим тоном до того ж. У цього доктора, до того ж прийом 500грн., Вища ступінь, напевно краще звернутися до більш доброзичливого лікаря.На другий прийом НЕ прийду звичайно, враження негативне.
Яна
Дніпро, 17.03.2020
Показати відповідь
Добрий день, Яна. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Для нас важлива думка наших реальних пацієнтів. Ми намагаємося надати комфортні умови і належним чином обслуговувати всіх пацієнтів клініки, в тому числі і по страхової лінії. Якщо не підходить фахівець на психологічному рівні - в клініці завжди є можливість змінити лікаря. У будь-якому випадку, якщо Ви відчули дискомфорт при зверненні в клініку - приносимо вибачення. Більш детальну інформацію Ви отримали в телефонному режимі. Завжди готові допомогти, будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Висловлюю подяку Мульченко Олені Вікторівні за професійний грамотний підхід до лікування мого захворювання. Відмінне знання своєї роботи, вміння вислухати і пояснити. За посмішку. Дякую.
Маслова № 9/304 м.Дніпро
Елена
Дніпро, 08.02.2018
Показати відповідь
Добрый день, Олено! Дякуємо за відгук та високу оцінку професіоналізму лікаря Мульченко Олени Вікторівни. Нам приємно, що відносини з клінікою були комфортними для Вас і Ви задоволені медичним обслуговуванням. Бажаємо Вам здоров'я!
Служба контролю якості ОН Клінік