Відгук від Олексій 15.11.2021
Був на процедурах у кабінеті фізіотерапії (каб 202),
12.11 замість 3х хвилин зробили 2 хвилини, поставив питання з претензією чому так? свою помилку не визнали, відповідь - у нас все правильно, засікайте секундоміром.
15.11 зробили 2,5 хвилини замість 3х
я розумію, що на моє здоров'я це радикально не позначиться, але:
1. Я оплачую послугу в повному обсязі і хочу отримувати її в повному обсязі
2. Ходити в ON-Clinic з секундоміром в руках для того, щоб тебе не "обвісили" це перебір
3. Дорахувати в думці до 120 я можу, і до 180 теж, різницю в часі розумію і без секундоміра.
Спроба донести це до співробітника ні до чого не призвела, сподіваюся, у вас це вийде краще.
До другої співробітниці цього кабінету (з темнішим кольором волосся) ні питань ні претензій немає. Завжди все сходиться.
Лікуючому лікарю - окрема подяка, питання з яким звертався - вирішилося.
Олексій
Харків, 15.11.2021
Показати відповідь
Доброго дня, Олексію. Дякуємо Вам за діалог зі Службою контролю якості та вибір нашої клініки. Для нас важлива думка кожного пацієнта, ми завжди йдемо назустріч і готові допомогти у вирішенні питань, пов'язаних із обслуговуванням у нашій клініці. Комфорт та якісне надання послуг є нашим пріоритетним завданням. Послуги у нашій клініці надаються відповідно до затверджених стандартів. Усі співробітники націлені на коректність, пунктуальність та якісне виконання своїх обов'язків. Докладніша інформація озвучена Вам у телефонному режимі. Ми раді, що питання вичерпане. Бажаємо здоров'я та всього доброго.
Служба контролю якості ОН Клінік