Відгук від Ольга 15.11.2021
Записалася на 10.00 на сьогодні до Пчельникової. Прийшла, на першому поверсі мій запис підтвердили, сплатила, на другому поверсі попросили почекати. О 10.15 звернулася до співробітників із питанням про прийом, сказали ще кілька хвилин. О 10.36 запросили та сказали, що мій запис помилковий, вони взагалі не знають, хто відкрив запис. На моє запитання чому це з'ясувалося через 45 хвилин (я заздалегідь прийшла в клініку), мені відповіли, що нічого не знають. Загалом, це не перший і другий раз, коли пацієнтів "забувають". Починають запрошувати тих, хто згодом. Ну і, звичайно, задуха, повно народу. Вкотре розчарування.
Ольга
Харків, 15.11.2021
Показати відповідь
Доброго дня, Ольго. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Комфорт пацієнтів на всіх етапах надання медичних послуг у нашій клініці – одне з пріоритетних завдань. Над забезпеченням якості сервісу щодня працює команда спеціалістів клініки. Усі співробітники націлені на пунктуальність та оперативність у виконанні своїх обов'язків.
Клініка завжди готова відповідати за недоліки у роботі, якщо такі є. Просимо вибачення за дискомфорт. Більш детальна інформація була надана Вам у телефонному режимі. Завжди готові допомогти, бажаємо здоров'я та всього доброго.
Служба контролю якості ОН Клінік