Відгук від Ірина 10.11.2021

Добрий вечір! Я є пацієнтом вашої клініки, як і вся моя сім'я вже близько трьох років. Все було чудово. Сьогодні прийшла з дочкою на прийом до інфекціоніста Блажко В.С. в надії, що нам допоможуть. До лікаря рік тому приходила з братом, лікар була чуйна, і допомогла брату, і її не збентежило, що прийшов пацієнт не один, а з групою підтримки. Сьогодні ж сталася жахлива ситуація. доросла, але є ситуація коли необхідна підтримка близької людини. Кого як не мами. Тим більше, що дочка сама попросила і про мою присутність. проблема н не йде. Записалися на прийом до Валентини Сергіївни, сподіваючись, що нам допоможуть. гінекологу на 17.50. Сказала, що час обмежений, залишається всього 15 хвилин прийому. багатьох фахівців були, дочка просто за 15 хвилин прийому може щось упустити. Лікар у дуже грубій формі відповіла, що слухатиме лише пацієнтку, яка записана до неї на прийом, їй же 26 років, і вона ж вміє говорити. почала розповідати,лікар почала підкочувати очі під лоба,коли запитала чи були у невропатолога,я попросила можна додати? Хотіла сказати, що раніше у дитини були мігрені. На що отримала грубу відповідь. "ні" Я слухатиму тільки пацієнтку. подивитися чи немає в неї задишки. в процесі беседы.Я знову замовкла. Доктору так треба .... але врахувати, що масковий режим, і емоційно дитина вже бид пригнічений від поведінки лікаря. В такому випадку лікар нам з таким хамським ставленням не допоможе, це не допустимо, не доречно в такій клініці. ,Так дитина ,хоч і 26 років ,він для мами завжди буде дитиною,розладналася ,розплакалася,що ж це таке, відчуття ,що прийшли до цариці .,кріпаки,або в якусь жахливу держ.лікарню.Де пацієнтів не вважають за людей .Так нам гроші повернули, але Проблема то залишилася не вирішеною, ми ж йшли в надії, що нам допоможуть, чекали записи, дочка в розпачі, а я просто в шоці. Слава Богу слідом був прийом у Бондарєвої В.В. Доктор її заспокоїла .Спасибі їй величезне.Ну ви знаєте, це не допустимо у вашій клініки таке хамство. У мене досі не вкладається в голові, як же так? Адже люди приходять за допомогою, що стосується найголовнішого в житті, це здоров'я, тим більше здоров'я дитини .І не безкоштовно ... Тому і йдемо до вас, щоб отримати кваліфіковану допомогу. А тут не те, що допомога, а хамство, і такий осад. Адже я вас так хвалила і розповідала всім моїм знайомим. я маю намір писати не тільки вам.
Ірина
Харків, 10.11.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Дар'є. Ми цінуємо зворотний зв'язок наших реальних пацієнтів. Хочемо зазначити, що у разі виникнення будь-яких питань щодо роботи клініки чи фахівців - необхідно негайно звертатися на Службу контролю за якістю. Якщо під час прийому не стався контакт лікар-пацієнт на психологічному рівні, вибачаємося за дискомфорт. У нашій клініці для зручності пацієнтів кожна спеціалізація представлена ​​декількома лікарями, за необхідності можна змінити лікаря. Ми завжди відкриті до конструктивного діалогу з усіх питань, і перш за все працюємо на користь пацієнта. Раді, що Ви продовжили спостереження в нашій клініці, бажаємо гарного настрою та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік