Logo
0 800 30 11 77

Відгук від Вікторія 09.11.2021

Ми постійні клієнти ОН Клінік. Здали кров дитині в лабораторії Миколаїв. На наступний день перезвонили, сказали, що кров іспорчена, приїжджайте пересдавайте або повернемо кошти на ваш рахунок. Аналіз зробили не повністю тільки три показники, які я попросила відправити, бо результати потрібні були терміново. З якої причини іспорчена кров не пояснили. Ми додержувалися всіх правил підготовки. Як сдавати, якщо після забору у дитини велика гематома? Дитині рік і 10 місяців. Дзвонили різним операторам, пояснювала ситуацію, обіцяли перезвонити, так ніхто цього не зробив... на рахунку в особистому кабінеті 0..
Вікторія
Миколаїв, 09.11.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Вікторіє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Як усім відомо, технічні питання щодо процедури венепункції в медичній практиці не рідкість і не є нонсенсом, виключити які повною мірою не надається можливим. За інформацією від медичного персоналу – процедура виконана стандартно, без особливостей. У маленьких пацієнтів забір венозного матеріалу складніший через психологічне сприйняття больових відчуттів. У будь-якому випадку, вибачаємося, якщо в подальшому виник дискомфорт. Більш детальну інформацію Ви отримали у телефонному режимі. Ми раді, що ситуація вичерпана, завжди готові допомогти.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.