Відгук від Оксана 02.11.2021

Вже писала відгук про те, що після щеплення 28.10.2021 під час очікування на нас накашляла дитина. 1.11.2021 наше маля почало кашляти. Тобто завдяки такому сервісу та безладності тепер захворів мій син. Це обурливо!!!
Оксана
Харків, 02.11.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Оксано. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Для нас важлива думка та зворотній зв'язок від наших реальних пацієнтів, завдяки чому ми можемо покращувати якість обслуговування. Комфорт та якісне надання послуг є нашим пріоритетним завданням. Ми розуміємо емоційний стан батьків та бажання максимально проаналізувати ситуацію та розібратися у всіх моментах. У своїй роботі персонал ОН Клінік дотримується всіх режимних заходів, рекомендованих МОЗ України. Більш детальна інформація була надана Вам у телефонному режимі. Ми завжди відкриті до конструктивного діалогу та готові допомогти у вирішенні питань, пов'язаних з обслуговуванням у нашій клініці. Бажаємо здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік