Відгук від Уляна 30.10.2021

Даний відгук залишаю не про всю меч, а про конкретного! лікаря - Асляєва Олександра Андрійовича (хірург). До цього неодноразово зверталася до он клінік і була всім! задоволена (особливо узистом Головченком Володимиром Івановичем та терапевтом Єлизаветою Олександрівною). Подобалося все: чистота, затишок, доброзичливість і професіоналізм персоналу (від рецепції та касира до лікарів), але вчора було щось надзвичайне! Для початку лікар мені запропонував зняти маску (і навіщо-то! покласти її на стіл). А навіщо тоді масковий режим? Потім він півгодини розповідав речі, які мало стосуються моєї проблеми взагалі. Знаєте, мені не потрібна консультація. рівно о 30 хв. Мені можна о 10-15 хв., але чітко й у справі (моєму!). Перервати його дивну розмову не допомагало ні мовчання у відповідь, ні переведення теми в іншу площину – у площину моєї проблеми. У мене було відчуття, що я не на прийомі у фахівця, а у циганському виїзному таборі. І хоча там був один здоровий аргумент - "не затягуйте, приходьте на профілактику", за що лікарю спасибі, - але його можна було вмістити в 1-2 пропозиції. Все інше я розцінила, як погано приховується хамство і зарозумілість, прикрите аля-жартами та веселощами. Лікар щиро здивувався, що знаю медиц. терміни (назва моєї операції) і висловлював багато іншого зарозумілого хамства. Жалкую, що не сказала йому це все в обличчя. Я була розгублена від несподіванки і таки прийшла туди вирішувати проблему, а не ставити когось на місце та скандалити. Хоч нагадати деяким лікарям, що коли вони розмовляють з дорослими людьми, вони зазвичай розмовляють з професіоналами своєї справи в інших областях, а не з маленькими дітьми. Інакше їхні пацієнти не могли б сплачувати за сеанси! Я сумніваюся, що Олександр Андрійович знає багато термінів із моєї галузі спеціалізації. То чому мене потрібно перевіряти на дебільність у медицині? Якби я знала медицину та що робити, я б вилікувала себе сама! Та й вишенька на торті – лікар запропонував зробити невелике хірург. втручання (видалити фурункул+перев'язки). За це (до повного одужання) він сказав ціну 3300 грн. Я подякувала, сказала, що подумаю, і пішла за іншою думкою не до іншого лікаря. Знаєте якою була друга думка? Цитую: "Накладіть на Ваш фурункул мазь Вишневського та стерильну пластину для ран. Спостерігайте пару днів. Можливо, все вийде само. Вам потрібно буде лише продезінфікувати рану і все. І не доведеться нічого різати. Якщо ні, то прийдете здайтеся". Ціна цієї думки (дуже літнього лікаря з усіма регаліями, який постійно оперує в одній з міськлікарень) - 70 гр. Мазь 25гр., пов'язки 7гр. Ціна півгодини у лікаря Асляєва – 360 гр. + названа ціна 3300 гр. за лікування. Знаєте, а я готова платити за приватні прийоми прейскурантом клініки. Це мій комфорт та час, інакше я б туди не зверталася. Але лише за проф. прийом, у лікаря, кіт. розуміє, що йому платять за професіоналізм і ЧЕСНІСТЬ, а не за дивні жарти та зарозумілість. Залишилося жахливе враження і не знаю, чи звертатимуся до цієї клініки ще. Хоча від доктора В. Головченка та від терапевта Єлизавети Олександрівни залишилося враження найвищого професіоналізму – і у знанні своєї справи, і у спілкуванні з пацієнтами.
Уляна
Дніпро, 30.10.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Уляно. Дякуємо Вам за діалог зі Службою контролю якості та добрі слова на адресу нашої клініки. Для нас важлива думка та зворотній зв'язок від наших пацієнтів. Хочемо відзначити, що першочерговим завданням лікаря є надання кваліфікованої медичної допомоги, всі призначення лікаря мають рекомендаційний характер. Асляєв Олександр Андрійович висококваліфікований фахівець із багаторічним клінічним досвідом роботи, який допоміг безлічі пацієнтів отримати ефективний результат лікування. Кожен лікар має право на свою професійну думку при виборі тактики лікувально-діагностичного процесу та рекомендує пацієнтові найбільш доцільний варіант. Пацієнт має право на розсуд погоджуватися чи ні з думкою лікаря. Безумовно, порозуміння між лікарем і пацієнтом є важливим для досягнення успіху в лікувальному процесі. Просимо вибачення, якщо візит до лікаря приніс Вам дискомфорт. У клініці завжди є можливість змінити лікаря, якщо виникла така потреба, кожне відділення представлене кількома фахівцями. Вільний вибір лікаря та медичного закладу з урахуванням прийнятної якості та вартості послуг - право кожного пац. Більш детальну інформацію Ви отримали у телефонному режимі. Завжди готові допомогти. Бажаємо здоров'я та всього доброго.
Служба контролю якості ОН Клінік