Logo
0 800 30 11 77

Відгук від Оксана 29.10.2021

Добридень! Під час очікування після щеплення поряд з нами знаходилася дитина, яка кашляла на всіх, гралася з дітьми. У цей час його мати консультувалася з педіатром, потім він зайшов до них. Потім педіатр провітрювала кабінет, тобто вони були заразні!!!! ЧОМУ НЕМАЄ РОЗДІЛУ ПРИЙОМУ ДЛЯ ЗДОРОВИХ І ХВОРИХ? Тобто можна прийти здоровим і на тебе накашляють і піти з інфекцією. Особливо після щеплення, коли імунітет працює із напругою. Прийом коштує недешево! Що це за такий сервіс?!
Оксана
Харків, 29.10.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Оксано. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Для нас важлива думка та зворотний зв'язок від наших реальних пацієнтів, завдяки чому ми можемо покращувати якість обслуговування. Комфорт та якісне надання послуг є нашим пріоритетним завданням. Ми розуміємо емоційний стан батьків та бажання максимально проаналізувати ситуацію та розібратися у всіх моментах. У своїй роботі персонал ОН Клінік дотримується всіх режимних заходів, рекомендованих МОЗ України. Більш детальна інформація була надана Вам у телефонному режимі. Ми завжди відкриті до конструктивного діалогу та готові допомогти у вирішенні питань, пов'язаних з обслуговуванням у нашій клініці. Бажаємо здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.