Відгук від Олег 16.10.2021

Здрастуйте, був на прийомі 14 жовтня у лікаря-терапевта Стороженка Вікторії у тяжкому стані, призначений наступний прийом на 18 жовтня для проведення подальшого лікування, але мені ваші безпритульні оператори сказали на п'ятницю тільки запис, як це розуміти просто? Це так проводиься лікування в ОН Клінік у Харкові на Молочній? Просто ганьба з таким ставленням до пацієнтів. У вас хоч якесь сумління є? Ніколи не думав, що у вас таке обслуговування
Олег
Харків, 16.10.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олеже. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо відзначити, що всі процеси в клініці відбуваються згідно з встановленими стандартами, у тому числі порядок запису на візит до клініки. За підсумками консультації лікар рекомендує пацієнтові дату наступного візиту. Усі послуги в клініці надаються згідно з попереднім записом. При зверненні на контактний центр оператор пропонує пацієнту найближчий вільний час та дату для запису. У кожній конкретній нестандартній ситуації, з урахуванням усіх об'єктивних обставин, послуги надаються по можливості. Що й було виконано в даному випадку – пацієнт отримав консультацію лікаря. Персонал коректно виконує свої посадові обов'язки, ми завжди прагнемо йти назустріч нашим пацієнтам. Просимо вибачення, якщо Ви відчули дискомфорт. Більш детальна інформація була надана Вам у телефонному режимі. Завжди готові допомогти, бажаємо всього доброго.
Служба контролю якості ОН Клінік