Відгук від Олена 14.10.2021

Мені подобається клініка та фахівець, у якого я була, але зовсім незрозуміло те, що зворотного зв'язку з лікарем взагалі не існує, записуйся на прийом і тільки так. Цей прийом може бути через тиждень. Писала листа, просила зворотний дзвінок (лікарка говорила, що якщо терміново, то з'єднуватимуть). Насправді лише повторний запис. Організуйте хоча б можливість написати на електронну скриньку лікаря. А то виходить, як приклад, п'єш ліки, від нього нудить, погано, а можливості змінити його немає, т.к. лікар тебе за тиждень тільки прийме. ОРГАНІЗУЙТЕ БУДЬ-ЯКИЙ ЗВОРОТНИЙ ЗВ'ЯЗОК.
Олена
Харків, 14.10.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Олено. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо відзначити, що це процеси у клініці відбуваються за встановленими стандартами. Над забезпеченням комфорту для пацієнтів та якісної медичної допомоги працює команда спеціалістів. Зв'язок із клінікою та лікарем забезпечується цілодобово через операторів контактного центру. Якщо Ви відчули дискомфорт при зверненні, просимо вибачення. Завжди готові допомогти, бажаємо здоров'я та гарного настрою.
Служба контролю якості ОН Клінік