Відгук від Олександр 10.09.2021

Я вдруге здаю у вас ПЛР-тест і ось зараз сиджу в холі вже 1 годину 25 хвилин з моменту мого таймінгу. Я затримався через затори і все розумію, що мене можна було зрушити через живу чергу, але не більше, ніж на годину вже. У перший раз я приїхав без запізнень у призначений час і теж просидів 50 хвилин перед тим, як мене покликали до кабінету. Всі ми дорослі люди і плануємо свій час. Я просто в шоці з настільки байдужого ставлення!!
Олександр
Харків, 10.09.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Олександре. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. У нашій клініці прийом пацієнтів здійснюється за попереднім записом для зручності пацієнтів. Зі свого боку, завжди переконливо просимо всіх пацієнтів не спізнюватися на прийоми. Також, у разі запізнення пацієнта, в деяких випадках може бути запропоновано отримати послугу за фактом знаходження в клініці у міру можливості в порядку живої черги. Хочемо зазначити, що при виникненні будь-яких питань або обставин, пов'язаних з обслуговуванням в наших клініках, можна за фактом звертатися в Службу контролю якості. З плином часу у нас немає можливості відновити хід подій. Завжди готові допомогти. Бажаємо здоров'я і всього доброго.
Служба контролю якості ОН Клінік