Відгук від Валерій 03.09.2021

Жахливо. Я вибрав вашу клініку тому, що обіцяли оперативний доступ до всіх даних і можливість відеоконсультацій. Я не живу в Україні тому це було принципове питання. Я був в Клініці 28 і 31-го. здав аналізи і Узі. Два лікаря, які були потрібні пішли додому до того, як УЗД було готово. Тому я був змушений був записатися на відеоконсультацію. Я це зробив в реєстратурі клініки 31-го серпня. Вони запевнили, що всі дані будуть в особистому кабінеті. Я заходив вчора, нічого не було, он-лайн консультант сказав, що тех відділ працює. Я зайшов сьогодні 3 години тому, нічого не було. Я провів годину в листуванні в чаті, вони зв'язувалися з тих відділом, включали / вимикали кабінет. Він нарешті відкрився. Запланованих консультацій немає, ніяких даних про аналізи і дослідженнях немає. Хто вирішив назвати вас ОнКлінік? Чому ви не попереджуєте, що послуги можуть бути надані тільки на території України? Яке відомство регулює діяльність приватних клінік?
Валерій
Харків, 03.09.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Валерій. Дякуємо за Вашу думку і вибір нашої клініки. Над поліпшенням якості сервісу щодня працює команда фахівців, ми постійно вдосконалюємо і розширюємо спектр послуг, що надаються і комунікацій з пацієнтом. Дійсно, при впровадженні опцій по нових послуг поза Україною можуть виникати непередбачені моменти, які ми намагаємося оперативно вирішувати і бути на зв'язку з нашими пацієнтами в будь-якій точці світу. Приносимо вибачення за технічний момент і дискомфорт у зв'язку з цією ситуацією. Ми раді продовжити співпрацю з Вами. Завжди готові допомогти, бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік