Відгук від Василіса 31.08.2021

Нам знадобилася консультація дерматолога, страхова призначила нам візит до Он-клінік в м Одеса. Прийшли на візит, лікар взяв тільки аналізи, нічого не призначив, бо не може без аналізу (навіть первинних рекомендацій, що можна робити, що ні - що теж доволі дивно). Каже "звоните в страховую", на питання, хіба лікарі не дзвонять самі, адже зазвичай у лікарів внутрішні номери відповідь була "Вы что приехали с другой страны, у нас никогда такого не было, пациенты всегда звонят самі" що доволі дивно. Так як без аналізів нам не надали жодної рекомендації, записали нас на повторний візит, який страхова підтвердила. Причому візит можна навіть без паціента (бо тільки за результатами аналізів), просто щоб назначити ліки (теж не дуже зрозуміло навіщо візит, якщо є електроний кабінет куди можна закинути призначення). Ми запитали чи можна це зробити дистанційно тоді, сказали так в нас є відео консультація, на яку ми погодилися. При цьмоу навіть не пояснили як до неї підключатися і це було "просто зарегистрируйтесь и вы там все увидите". Звичайно з першого разу нічого не спрацювало, ми витратили майже годину з тех підтримкою щоб просто побачити цю консультацію. Але саме цікаве було потім - рівно за годину до консультації подзвонили і сказали, що онлайн косультація не покривається страховою і або ви повинні її оплатити, або приїхати до нас на особисту консультацію (хоча і ціна консультації однакова, і віддалену вони запропонували самі). То нам довелося срочно та спонтанно їхати в інший кінець міста. Але і на цьому пригоди не закінчилися. Приїхали щоб отримати це злополучне призначення і тут на ресепшні кажуть "знову оформлюйте картку, бо ви не паціент" (паціент дитина) і до лікаря ми вас не пустимо... З нервами все ж таки до лікаря добралися, щоб отримати бажанні назначення! Що маємо - 2 візити до лікаря (і добре що вони покриваються страховою), 2 години часу на дорогу, зірвані плани, година з техпідтримкою - щоб у фіналі отримати одне призначення на мазь! Повна некомпетентність і неналагоджені процеси...
Василіса
Оцінка:
Доброго дня. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Для нас важливий кожен пацієнт, наш пріоритет це якісне надання послуг. Зазначаємо, що всі процеси в клініці проходять відповідно до встановлених стандартів. Над забезпеченням поліпшення якості сервісу щодня працює команда фахівців клініки, проте, на жаль, іноді виникають технічні моменти. Також відмічаємо, що лікар надає рекомендації щодо лікувально-діагностичної тактики з урахуванням об'єктивних клінічних даних на момент звернення. Додаткові лабораторні методи дослідження є важливим інструментом для лікаря для встановлення діагнозу. Клініки нашої мережі офіційно співпрацюють зі страховими компаніями, для нас є важливим комфорт кожного пацієнта на усіх етапах надання послуг, ми намагаємося постійно вдосконалювати якість сервісу. Перепрошуємо за дискомфорт. Ми завжди йдемо назустріч нашим пацієнтам і готові нести відповідальність за недоліки у нашій роботі, якщо такі виявляються. Більш детальну інформацію Вам було надано у телефонному режимі. Ми раді, що інформація для Вас прийнятна і питання вирішено. Бажаємо міцного здоров'я та гарного настрою.
Служба контролю якості ОН Клінік