Logo
0 800 30 07 00
Іконка PC

Відгук Ірина від 29.07.2021 про лікаря

До терапевта зверталась у липні 2021р. , (2 рази). Враження хороше, виникла довіра і це для мене гарна ознака. Але є і багато запитань. А саме: Чому не ведеться картка, де відображаються особисті скарги пацієнта на стан здоров'я. Немає моніторингу обстежень: тиск, візуально (наприклад - горло), прослуховування стереоскопом тощо. Немає зворотнього зв'язку з терепевтом.
Ірина
Харків, 29.07.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ірино. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Зазначаємо, що всі процесси в медичному центрі проходять згідно зі встановленими стандартами, медична документація ведеться відповідно до вимог чинного законодавства. На прийомі лікар проводить профільний огляд, вся інформація фіксується в амбулаторній картці пацієнта. За результатами прийому пацієнт отримує консультативне заключення лікаря з планом подальших дій. Завжди готові допомогти, очікуємо на наступному візиті згідно попереднього запису, бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік

Консультація терапевта ОН Клінік

Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.