Відгук від Ірина 29.07.2021

До терапевта зверталась у липні 2021р. , (2 рази). Враження хороше, виникла довіра і це для мене гарна ознака. Але є і багато запитань. А саме: Чому не ведеться картка, де відображаються особисті скарги пацієнта на стан здоров'я. Немає моніторингу обстежень: тиск, візуально (наприклад - горло), прослуховування стереоскопом тощо. Немає зворотнього зв'язку з терепевтом.
Ірина
Харків, 29.07.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ірино. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Зазначаємо, що всі процесси в медичному центрі проходять згідно зі встановленими стандартами, медична документація ведеться відповідно до вимог чинного законодавства. На прийомі лікар проводить профільний огляд, вся інформація фіксується в амбулаторній картці пацієнта. За результатами прийому пацієнт отримує консультативне заключення лікаря з планом подальших дій. Завжди готові допомогти, очікуємо на наступному візиті згідно попереднього запису, бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік

Лікарі-терапевти в Харкові (м. Палац Спорту)