Logo
0 800 30 11 77

Відгук від Анастасія 28.07.2021

Запис на аналізи зробила ще в неділю, за 4 дні ніхто не помітив помилку в базі, що один з аналізів можна зробити тільки в іншому кабінеті, дізналася за фактом в день здачі, прочекавши 30 хвилин для вирішення ситуації, що склалася, написала заяву на повернення коштів.
Анастасія
Харків, 28.07.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Анастасіє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Комфорт пацієнтів на всіх етапах надання медичних послуг - одна з наших пріоритетних завдань. Персонал медичного центру прагне максимально оперативно реагувати на будь-які нестандартні ситуації, забезпечуючи якісне надання послуг в комфортних умовах. Приносимо свої вибачення, якщо візит в медичний центр доставив Вам дискомфорт. Більш детальна інформація була надана Вам в телефонному режимі. Ми раді, що питання вичерпане і завжди готові допомогти в разі потреби. Бажаємо здоров'я і всього доброго.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.