Відгук від Людмила 22.07.2021
Прошу керівництво ОН Клінік за адресою Московський проспект 257, звернути уваги на роботу адміністратора рецепшен, так як під час очікування крапельниці в холі, моєму чоловікові стало погано. Я звернулася до адміністраторів, на що отримала відповідь «почекайте поки звільниться доктор, а поки оплатіть візит в касі». Після оплати в касі, мені сказали піднятися з чоловіком на другий поверх з урахуванням його стану. Заледве піднявшись на другий поверх, без будь-якої допомоги, знову підходжу до адміністраторів, на що отримую ту саму відповідь «чекайте, поки звільниться лікар, тому що ви без запису». Нам довелося чекати, але до нас, так ніхто і не підходив. Вже коли я звернулася вдруге до адміністраторів з фразою «нам потрібна екстрена допомога», тоді тільки нас направили в маніпуляційний кабінет, де чоловікові, нарешті вимірювали тиск, яке було 150/80. Я дуже незадоволена даною ситуацією, оскільки якщо вам стане погано в клініці, не факт що вам нададуть своєчасну допомогу, якщо ви без запису, але з оплатою. Дуже прошу керівництво провести розслідування, а то не факт, що таке більше не повториться. Сподіваюся на реакцію керівництва, спасибі.
Людмила
Харків, 22.07.2021
Показати відповідь
Добрий день, Людмило. Для нас важлива думка і зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Ми завжди йдемо назустріч і готові допомогти у розв'язанні питань, пов'язаних зі зверненням у наш медичний центр. Хочемо зазначити, що персонал коректно виконує свої посадові обов'язки і прагне максимально оперативно реагувати на будь-які нестандартні ситуації. Медична допомога пацієнту була надана в даній ситуації. Більш детальну інформацію пацієнт отримав особисто в телефонному режимі. Ми раді, що питання вичерпане і завжди готові допомогти. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік