Logo
0 800 30 07 00
Іконка PC

Відгук Ірина від 20.01.2021 про лікаря

Не перший раз звертаюся в цей центр претензій не було ні до фахівців, ні до обслуговування, але кілька днів тому зіткнулася з проблемою, якої взагалі не повинно бути в приватній клініці-адміністратор відмовилася спілкуватися на зручній для мене мові, пославшись на його незнання, а мова російська. На думку працівників цієї клінікі- немає необхідності володіти ні російською ні англійською. Все це говорить про рівень професіоналізмі ваших адмінів, як і керівництва, яке виправдовує подібну ситуацію. Більше в вашу клініку звертатися не планую.
Ірина
Оцінка:
Доброго дня, Ірино. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Зазначаємо, що відповідно до частин 1, 2 статті 33 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» мовою у сфері охорони здоров’я, медичної допомоги та медичного обслуговування є державна (українська) мова, а на прохання особи, яка звертається за наданням медичної допомоги чи послуг з медичного обслуговування, її персональне обслуговування може здійснюватися також іншою мовою, прийнятною для сторін. Таким чином, застосування російської мови у сфері медичного обслуговування є правом Медичного центру, а не його обов’язком, та не є критерієм оцінки професіоналізму чи компетентності його співробітників. Завжди готові допомогти, бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік

Консультація гастроентеролога ОН Клінік

  • Записатися до дитячого лікаря у Полтаві

    Приймаємо: Пн - Пт: 9:00 - 19:30, Сб - Нд: 9:00 - 17:00
    проспект Віталія Грицаєнка (пр. Першотравневий), 18-А
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.