Відгук від Кононенко Марина Андріївна 18.11.2020

Ольга Сергіївна, я була у вас на прийомі 2 жовтня 2020. Ви призначили мені лікування: крапельниці - актовегін і тіактоцід по 10 шт. і таблетки -мільгамму (пити відразу), актовегін і тіактоцід пити після закінчення крапельниць., потім здати аналізи. Справа в тому, що з початку лікування мені з кожним днем ​​ставало гірше, паморочилося в голові і нудило. Я бігала в туалет 24 години на добу кожні півгодини. На 8-й крапельниці мене стало рвати. Я подзвонила вам і запитала, що мені робити. На що ви мені відповіли, що призначили все правильно, порадили зробити кардіограму і поклали трубку. Ольга Сергіївна, якби я не звернулася за допомогою до свого сімейного лікаря, навряд чи зараз я писала б вам. Ви не тільки не врахували мій стан, хронічні захворювання, ви навіть не захотіли мені допомогти, коли я вам зателефонувала. Я це розцінюю як лікарську байдужість. А байдужим лікар не повинен бути. Я ніколи більше не звернуся до вас за допомогою і рекомендувати вас як нормального лікаря не буду ніколи.!
Кононенко Марина Андріївна
Харків, 18.11.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Марина Андріївна. Дякую за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо зазначити, що лікувально-діагностичні процеси в клініці проводяться згідно з документацією МОЗ України. В ході будь-якого процесу лікування можуть виникнути зміни в стані пацієнта і індивідуальні реакції. Тому завжди звертаємо увагу пацієнтам - процедури і маніпуляції оптимально і безпечно отримувати в стінах клініки, де завжди є лікарський персонал. У будь-якому випадку, якщо у пацієнта виникли питання або індивідуальні реакції - можна зв'язатися до лікаря через цілодобовий контактний центр. Думка лікаря по ситуації і коригуванню лікування була надана. Погоджуватися чи ні з думкою лікаря і вибір щодо виконання рекомендацій - на розсуд пацієнта. Ми завжди відкриті до конструктивного діалогу. Бажаємо здоров'я і гарного настрою.
Служба контролю якості ОН Клінік