Logo
0 800 30 77 33
Іконка PC

Відгук Лариса від 06.05.2020 про лікаря

Була на прийомі 05.05.2020, роботою лікаря задоволена, але поводження з відвідувачами на ресепшені другого поверху обурило. Це навіть гірше, ніж в районній поліклініці, де, на подив, відносяться до хворих дуже ввічливо і кваліфіковано. Дівчина (праворуч), незадоволеним тоном, зневажливо, фиркнула, де оплатити аналізи. Прийом лікаря коштує не мало, і коли ще доводиться оплачувати не передбачені витрати, теж пристойну суму, працівник медичного центру відбиває будь-яке бажання повернутися сюди за потребою знову. Це наклало неприємний відбиток від відвідування даного закладу.
Лариса
Харків, 06.05.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Лариса. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Ми розуміємо, наскільки важливим є для пацієнта позитивний емоційний зв'язок з лікуючим лікарем і раді, що наш фахівець зміг виправдати Вашу довіру. Один з головних принципів роботи клінік нашої Мережі - комфорт кожного пацієнта, тому приносимо вибачення, якщо Ви відчули дискомфорт при спілкуванні зі співробітником. Більш детальну інформацію Ви отримали в телефонному режимі. Очікуємо на наступному візиті в клініці згідно попереднього запису. Бажаємо здоров'я і гарного настрою.
Служба контролю якості ОН Клінік

Консультація гінеколога ОН Клінік

Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.