Відгук Надія від 21.06.2025 про лікаря
Доброго дня! Залишу відгук але не дуже позитивний! Прийшовши в клініку, перше враження було досить позитивним ! Ввічливо зустріли , записали на прийом до лікаря! Коли записують на конкретний час то звісно , що розраховуєш на свій час по запису! Але прийшлося ще під кабінетом очікувати! На наступний день був запис на УЗД і здачу певного аналізу! Прийшовши на конкретний час на УЗД , знову очікування, перед мною зайшло дві людини, хоча вже був мій час , на який я була записана, а я надалі очікую , 25 хвилин! Звернувшись ДВІЧІ на рецепцію за поясненням, мені пояснили, що збій в черзі! Такого ставлення до пацієнта не розумію, я прийшла не в державну лікарню, а в приватну! Де плачу гроші ! І коли записують на конкретний час, то хочеться і зайти на прийом на той час , на який записали! З приводу аналізів - окрема історія! Сказали, що результати прийдуть на електронну пошту! Аналіз крові був взятий 17 червня 2025 року, результат сказали , що надішлють на електронну адресу 20 червня! В результаті , 21 червня прийшлося телефонувати в клініку і уточнити де результат аналізів! Результат скинули на вайбер і навіть не вибачилися,! Висновок про аналіз був готовий ще 19 червня, так зазначеного в даному документі!
Таке враження, що це не приватна клініка , а мед заклад десь в далекому минулому !
Надія
Миколаїв, 21.06.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Надія. Дякуємо за вибір наших клінік та діалог зі Службою контролю якості. Нам важливо знати зворотній зв'язок від наших реальних послуг, завдяки чому ми можемо покращити якість обслуговування. Перепрошуємо за дискомфорт, що Ви відчули його при зверненні до клініки. Наш пріоритет - це якісний сервіс та комфорт на всіх етапах надання медичних послуг. Більш детальну інформацію Ви отримали в телефонному режимі. Завжди раді вітати в клініці та готові допомогти. Прагнемо відновити Вашу довіру та сподіваємося на продовження співпраці. Бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік