Logo
0 800 30 11 77
Іконка PC

Відгук Анна від 29.04.2025 про лікаря

Були на повторному прийомі в Полтаві з результатами УЗД. Прийшли за 10 хвилин до призначеного часу, однак чекали 40 хвилин. Сам прийом тривав 20 хвилин, за які ми намагались поставити питання щодо результатів УЗД та обговорити всі важливі для нас моменти. Під час консультації лікарю двічі телефонували з рецепції з нагадуванням, що наступні пацієнти поспішають. На рецепції нам повідомили, що пацієнт перед нами був «важливішим». То виходить, що вузли у щитоподібній залозі та неоднорідність підшлункової залози — це неважливо? Після спілкування з адміністрацією у пацієнтки підвищився тиск. На жаль, я не можу рекомендувати вашу клініку іншим.
Анна
Полтава, 29.04.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Анно. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості, для нас важливо розібратися у кожному зверненні. Наш пріоритет - це комфорт пацієнтів на усіх етапах надання медичних послуг. Персонал клініки постійно працює над покращенням якості сервісу. Ми шкодуємо, що у Вас склалася така думка та перепрошуємо за дискомфорт. Зазначаємо, що за результатами консультації пацієнт отримав консультативний висновок лікаря з рекомендаціями щодо подальшої тактики дій. Більш детальну інформацію стосовно звернення було надано у телефонному режимі. Завжди готові допомогти. Зичимо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік

Консультація ендокринолога ОН Клінік

Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.