Відгук від Марина 01.04.2025
Перед ВІДЕОКОНСУЛЬТАЦІЄЮ пульмонолога обговорила з оператором як проходить консультація. Оператор сказала, завантажити в ЛК аналізи, дослідження, спірометрію, КТ. Перед відеоконсультацією лікар ознайомиться. У день консультації Рибченко ВВ ДЗОНІТЬ ПО ТЕЛЕФОНУ, каже, що вона нічого не бачила, не читала ніяких аналізів і т.д. ЩО ВАС турбує? запитує лікар. Вона навіть не спромоглася ознайомиться з документами. Мені, мабуть, потрібно було в телефонному режимі їй читати результати. ЖОДНОЇ ВІДЕОКОНСУЛЬТАЦІЇ НЕ ВИЙшло. абсолютна профнепридатність і наплювацьке ставлення до пацієнта. Вимагаю повернення коштів, за ненадану послугу, дезінформацію. Плюс я відпросилася з роботи за свій рахунок
Марина
Дніпро, 01.04.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Марино. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Нам прикро, якщо Ви отримали дискомфорт при зверненні до клініки. Дійсно, технічний момент мав місце бути, за що приносимо щирі вибачення. Більш детальну інформацію Ви отримали телефоном. Дякуємо за розуміння та завжди будемо раді допомогти за необхідності, зичимо добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік