Відгук Володимир від 26.01.2025 про лікаря
25.01.25 був запис на УЗД черевної порожнини на 9:20 ранку. Я прийшов за 5 хвилин до призначеного часу. Прийняли мене о 10:20. Через півгодини очікування, я почав ставити запитання, сказали що затримка з клієнтом. Як виявилося, чекали якусь наближену людину. Такого ідіотизму навіть у звичайних лікарнях немає. Там усе за часом. У підсумку я втратив цілу годину свого часу.
Підсумок: Раніше мені дуже подобалося в цій клініці, але тепер думка змінилася.
Навіщо платити вдвічі більше? Простіше звернутися в лікарню за місцем проживання.
Володимир
Миколаїв, 26.01.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Володимире. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Нам важливо знати зворотний зв'язок від наших реальних пацієнтів, завдяки чому ми можемо покращувати якість обслуговування. Перепрошуємо за ситуацію та дискомфорт, що Ви відчули його при зверненні до клініки. Ми раді, що надана у телефонному режимі інформація була для Вас прийнятна. Сподіваємось на продовження співпраці. Зичимо добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік