Logo
0 800 30 11 77

Відгук від Олександр 18.03.2024

Дуже поганий сервіс. Записаний був на 10:00 на аналізи. Приїхав заздалегідь, так як рекомендують. Довгий час ніхто не звертався до мене і не вибачався, що я очікую уже 10 хвилин, 20 хвилин, 30 хвилин. Підійшов до ресепціі і запитав чи не забули про мене. Дівчина зателефонувала лікарю і запитала чи є у неї пацієнт (чому вона про це не знає?). Сказали почекати ще, через 2-3 хвилини мене запросили. Я звернувся до гарячої лінії, щоб повідомити про це. Сьогодні мені зателефонували і в непрямій формі звинуватили, що я сказав неправду і мене запросили о 10:12 насправді і це перевірили. Я був шокований- мені вистачило б пояснення і вибачення, але отримав ще й звинувачення. Я перевірив час оплати і сказав, що оплатив за послугу о 10:42, на що знову почув якісь виправдання, що мій банк некоректно вказав час. Щойно я перевірив час дзвінка, який я робив перед тим, як мене запросили -і це було о 10:34. Яким чином я уже був на прийомі о 10:12 не відомо. Сервіс бажає бути кращим як зі сторони ресепціі так і гарячої лінії.
Олександр
Оцінка:
Доброго дня, Олександре. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Нам шкода, що у Вас склалося неприємне враження та Ви відчули дискомфорт під час звернення до клініки. Нашим пріоритетом є комфорт пацієнтів на усіх етапах надання медичних послуг. Персонал клініки постійно працює над покращенням якості сервісу. Ми цінуємо час наших пацієнтів. Перепрошуємо за дану ситуацію. Бажаємо Вам здоров'я та на все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.