Відгук від Ліліана 17.03.2024
Хамське відношення на ресепшені,до лікаря так і не потрапили.
Я як пацієнт не повинна надавати інформацію регістраторам з чим я звертаюсь
Не рекомендую цей заклад на Гагаріна,в інших центрах все було добре.Но тут дуже хамовита дівчина ,яка не відповідала на запитання,не записала мене до лікаря ,і не могла ні чого пояснити
Ліліана
Харків, 17.03.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Ліліано. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Наша клініка надає медичні послуги пацієнтам відповідно до вимог чинного законодавства України. Нам прикро, якщо під час звернення виникло непорозуміння та Ви відчули дискомфорт. Більш детальна інформація Вам була надана у телефонному режимі. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік