Logo
0 800 30 11 77

Відгук від Аліна 18.01.2024

Самі найгірші враження. Я не отримала вчасно результатів аналізу, хоча обіцяли відразу надіслати на електронну пошту. Як наслідок - не отримала вчасного лікування. Більше того, коли я звернулась до відділу контролю якості обслуговування, мені пообіцяли розібратись у даній ситуації упродовж неділі, потім зателефонувати і пояснити причину затримки. Вже пройшло більше місяця, зі мною так ніхто і не зв'язався для пояснень.
Аліна
Миколаїв, 18.01.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Аліно. Дякуємо за вибір нашої клініки і діалог зі Службою контролю якості. Нам шкода, що у Вас склалась така думка і перепрошуємо за дискомфорт. У якості вибачень Вам була запропонована додаткова лояльність. Більш детальна інформація озвучена в телефонному режимі. Завжди готові допомогти, зичимо Вам добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.