Відгук від Руденко Катерина 24.11.2023
Була записана на прийом до лікаря Ступарь, після чого в клініці мені запропонували залишити відгук, я його залишила, так як візит і відношення лікаря мені не сподобались. 24.11 зателефонували з відділу роботи зі скаргами уточнити інформацію. Після цієї розмови мати нічого спільного з цією клінікою я не бажаю. Дівчина не уточнювала інформацію, а зателефонувала розповісти, що лікар зробила все вірно і записала мої скарги на здоровʼя і що вона мене уважно слухала (моя скарга була на відношення лікаря, яка не дуже хотіла слухати причину мого звернення, коли я відповідала на її питання, вона говорила і шо, і до чого це? Ну ви ж ставили ці питання, вам має бути видніше до чого це). Потім дівчина зачитала мені те що написала лікар, мій попередній діагноз був записаний невірно, що доказує як уважно вона мене слухала. На що дівчина знову почала мені спочатку розповідати, що лікар зробила все вірно.
Перед тим, як телефонувати людям, які залишили скаргу, пройдіть, будь ласка якісь курси по роботі із скаргами і навчіться коректно спілкуватись і слухати ваших клієнтів.
Висновок з цього такий, що в клініці вас ніхто не буде слухати, ваші скарги на здоровʼя нікому не цікаві, так як лікарі мабуть супер професіонали і з одного погляду знають що з вами і що у вас болить. Відділ по роботі зі скаргами зовсім не вміє працювати зі скаргами і коректно розмовляти з клієнтами (пацієнтами).
Якщо хочете «приємного» відношення лікарів і потім ще кращого спілкування з відділом по роботі зі скаргами, Велкам в цю клініку! Ну і плюс за це задоволення, ви ще і кошти заплатите👌
Руденко Катерина
Полтава, 24.11.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Катерино. Дякуємо Вам за діалог зі Службою контролю якості. Нам шкода, що звернення до клініки було дискомфортним для Вас і перепрошуємо якщо не сподобався візит. Хочемо зазначити, що всі процеси в клініці проходять згідно встановлених стандартів. Лікувально-діагностична тактика визначається лікарем на підставі чинних протоколів та вимог МОЗ України і не більше того. Симптоматичну терапію лікар може призначити до отримання результатів додаткових досліджень, яка за необхідності може бути коригована після отримання результатів додаткової діагностики. Як правило, пацієнт звертається до лікаря, щоб отримати його професійну думку, з якою може погоджуватись або ні. Більш детальну інформацію Ви отримали телефоном. Сподіваємось на продовження співпраці, зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік