Відгук від Анна 06.11.2023
Добрий день. Особистий кабінет працює некоректно!!!! При правильному введенні логіна і пароля програма вказала, що неправильний пароль. Змінила пароль, але для отримання результатів програма вимагає копію паспорта, яку ВЖЕ один раз відсилала. Особистий кабінет зареєстрований на словацький номер телефону, тому що я постійно перебуваю в Словаччині. Чи можна якось вирішити це питання й отримати результати останнього УЗД? Дякую.
Анна
Ужгород, 06.11.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Анно. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Наш пріоритет — це комфорт пацієнтів на усіх етапах надання медичних послуг. Зазначаємо, що ми турбуємося про наших пацієнтів та забезпечуємо конфіденційність медичної інформації. Детальну інформацію стосовно звернення Ви отримали у телефонному режимі. Раді, що ситуацію вичерпано. Завжди готові допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік