Logo
0 800 30 11 77

Відгук від Світлана 21.09.2023

Все чудово, але є велике зауваження до організації простору клініки. Коли я підхожу до ресепшен і хочу записатися на прийом чи задати делікатні питання по аналізам мені дуже неприємно, що люди які сидять у зоні очікування на близькій відстані чують розмову. Це дуже незручно і не приємно для мене як клієнта приватної клініки. Прошу прийняти до уваги такі моменти незручностей пацієнтів.
Світлана
Полтава, 21.09.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Світлано. Дякуємо за відгук та висловлену думку. Наш пріоритет - це комфорт пацієнтів на усіх етапах надання медичних послуг. Зазначаємо, що наші пацієнти мають можливість обрати будь-який найбільш прийнятний для себе спосіб спілкування. За необхідності інформацію стосовно послуг можна отримати в оператора цілодобового контактного центру або звернутися через месенджери. Завжди готові допомогти. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.