Відгук від Світлана 21.09.2023
Все чудово, але є велике зауваження до організації простору клініки.
Коли я підхожу до ресепшен і хочу записатися на прийом чи задати делікатні питання по аналізам мені дуже неприємно, що люди які сидять у зоні очікування на близькій відстані чують розмову. Це дуже незручно і не приємно для мене як клієнта приватної клініки.
Прошу прийняти до уваги такі моменти незручностей пацієнтів.
Світлана
Полтава, 21.09.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Світлано. Дякуємо за відгук та висловлену думку. Наш пріоритет - це комфорт пацієнтів на усіх етапах надання медичних послуг. Зазначаємо, що наші пацієнти мають можливість обрати будь-який найбільш прийнятний для себе спосіб спілкування. За необхідності інформацію стосовно послуг можна отримати в оператора цілодобового контактного центру або звернутися через месенджери. Завжди готові допомогти. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік