Відгук від Ладислава 20.09.2023
Прийшла на УЗД нирок, сказали висновок забрати у дівчини на рецепті.
Я далі пішла по лікарях,коли спустилася на рецеп.до дівчат,за результатами мені видали тільки заключ.гінеколога.Так,як я дуже поспішала на роботу,не глянула що результат по узі так і не взяла ,ну і дівчатка теж нічого не сказали.
Дзвоню на гарячу лінію, мені кажуть, що цей лікар не робить призначення лікування, потрібно йти до уролога. Ви розумієте, що люди різні бувають! І особисто я-некомпетентна в медицині...
Невже не можна було мені розповісти, що і як????!!!!!
Куди далі мені йти з цією проблемою...
А мені, на узі просто сказав лікар: висновок заберете внизу - все!!!
Я плачу свої гроші!
І хочу відповідного ставлення/уваги до своєї персони.
Сказати, що я не задоволена/засмучена
-це нічого не сказати!!!
Ладислава
Харків, 20.09.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Ладиславо. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Для нас важливі всі відгуки від реальних пацієнтів клініки. Зазначаємо, що в компетенції лікаря сонолога проводити діагностичне дослідження і описувати зміни, які доступні до візуалізації апаратом на момент звернення. Встановлення діагнозу та подальших лікувально-діагностичних дій в компетенції тільки лікуючого лікаря. Отримати заключення можно як в паперовому вигляді, так і в електронному. Також можна зареєструвати особистий кабінет на нашому сайті і тоді буде можливість переглядати власні медичні документи за першої необхідності. Сподіваємось на продовження співпраці, будемо очікувати Вас на повторному візиті згідно попереднього запису, здоров'я Вам.
Служба контролю якості ОН Клінік