Відгук від Світлана 16.09.2023
Витрачені нерви в час!
Вирішила звернутися до невролога саме приватної клініки, бо серед тижня я на роботі, яку залишити не можу. Лікаря я про це попередила. До цього мала погоджену з сімейним лікарем схему лікування.
Збираючи анамнез, лікар ставив багато питань, які ніяк не стосувалися причини мого звернення.
Коли дійшло до призначень, то мені було запропоновано стаціонарне лікування. Звісно мені довелося відмовитися. Я попросила лікаря підібрати інший можливий варіант медикаментозного лікування, бо лікарняний взяти немає можливості.
За його переконаннями, ліків, які я приймала, мені не можна і робити уколи людина сама собі чомусь не може. Проте в призначення залишилися ті самі препарати.
Довелося піти з такої консультації ще до її завершення!
Окремо хочеться сказати про неохайний зовнішній вигляд лікаря!
Світлана
Кропивницький, 16.09.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Світлано. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Ми шкодуємо, що у Вас склалось таке враження. Перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Лікар рекомендує пацієнту найбільш доцільний варіант лікувально-діагностичної тактики відповідно до об'єктивних клінічних даних на момент звернення. Безумовно, взаєморозуміння лікаря й пацієнта є важливим для досягнення успіху у лікуванні. Пацієнт на свій розсуд може погоджуватися або ні з рекомендаціями фахівця. Більш детальну інформацію Вам було надано у телефонному режимі. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік