Logo
0 800 30 11 77

Відгук від Лілія 26.08.2023

Після сьогоднішнього приймому, склалось відчуття, що основна задача клініки, це заробити більше грошей, а не лікувати людей. В загалі не зрозуміла узі сечового міхуру, яке тривало ровно 3 секунди, знімку не було. За це я мала заплатити 300грн. Т.я. раніше робила таке узі, то мене це здивувало і я вирішила, що узі сечового міхуру мені не робили, а дивились тільки нирки (знімок яких був). А ні, клініка захотіла ще заробити і після моїх зауважень, що узі сечового міхуру не було і навіть знімку немає, мене відправили ще раз в кабінет узі зробити знімок на пустий сечовий міхур та з сумнівними висновками. І вже після того, як пройшла консультацію уролога..
Лілія
Оцінка:
Доброго дня, Ліліє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що у Вас склалася така думка. Клініка офіційно надає платні медичні послуги згідно з встановленим прайсом. Перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Лікарі завжди намагаються йти назустріч нашим пацієнтам. Зазначаємо, що деякі види дослідження потребують додаткової підготовки до їх проведення. У даному випадку фахівець провів дослідження з урахуванням всіх об'єктивних факторів, за його висновками пацієнт отримав заключення. Більш детальну інформацію Вам було надано у телефонному режимі. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.