Відгук від Христина 22.08.2023
Назначили препарат, котрий не можна купити в Україні. Який сенс у консультації з лікарем, якщо неможливо лікуватися по його схемі, бо ліків немає. Я двічі написала в чат, в якому спілкувалася зі спеціалістом з проханням назначити аналог. Відповіді так і не отримала
Христина
Харків, 22.08.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Христино. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості та перепрошуємо за дискомфорт. Зазначаємо, що у разі виникнення будь-яких питань, пов'язаних із обслуговуванням в нащих клініках, можна звертатись до контактного центру, який працює цілодобово. Після завершення консультації технічно не передбачено можливість подальшого ведення діалогу з лікарем. Інформацію по питанню з лікування Вам повідомлено додатково. Завжди готові допомогти, зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік