Logo
0 800 30 11 77

Відгук від Дмитро 09.06.2023

Рідко пишу відгуки. Але бувають "такі" моменти, що потрібно написати. Можливо комусь допоможе при виборі лікаря. Записався до Скакун Т. М. на консультацію по проблемі з висипами та свербіжом на ногах. Прийшов в призначений час, оплатив послугу і пішов на консультацію. Прийом відбувався по часу близько 10хв. і більшу частину цього часу лікар просто опитувала та вносила дані по мені в комп'ютер (скоріш за все дані в особову картку). Між цими опитуваннями, я розповів про проблему, описав можливі варіанти звідки могло це виникнути. Далі глянувши швиденько на проблемні місця, продовжила заносити дані в комп'ютер і вже казати, що необхідно здати аналізи. Зваживши розумно, що я наразі не потягну фінансово здати їх, я сказав, що здам їх пізніше. Після цього - мені надрукували заключення консультації з направленням на аналізи, які потрібно пройти і....все. Тобто розповісти хоча б щось про можливі підозри на якісь захворювання; що можуть показати результати аналізів; які можуть бути наслідки при можливих захворюваннях. Тобто якусь інформацію, яка мені необхідна, щоб далі прогнозувати подальші дії. До чого можна готуватись, можливо чогось не потрібно наразі робити (не вживати якоїсь їжі, напоїв, алкоголю) Результат "консультації" - заключення, як результат консультації та направлення на аналізи. Я ні в якому разі не кажу, що аналізи не потрібно здавати. Я впевнений, що вони покажуть більш ясне розуміння про захворювання. Але хіба ж не можна елементарно розповісти хоч щось, що цікавить мене як людину, яка прийшла до спеціаліста у своїй сфері. Комунікація з пацієнтом мінус -100%
Дмитро
Біла Церква, 09.06.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Дмитре. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Лікар на первинній консультації встановлює попередній діагноз та рекомендує пацієнту найбільш доцільний варіант діагностичної тактики відповідно до об'єктивних клінічних даних на момент звернення. На свій розсуд пацієнт приймає рішення погоджуватися або ні з рекомендаціями лікаря. Безумовно, взаєморозуміння у спілкуванні між лікарем та пацієнтом є важливими. Зазначаємо, що у разі виникнення у пацієнта будь-яких питань можна їх задати відразу лікарю під час консультації. По завершенню прийому пацієнт отримує консультативне заключення з рекомендаціями щодо подальших дій. Більш детальну інформацію Вам було надано у телефонному режимі. Бажаємо міцного здоров'я
Служба контролю якості ОН Клінік

Відгуки про лікаря Скакун Тетяна Миколаївна

Читати всі відгуки
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.