Logo
0 800 30 11 77

Відгук від Володимир 26.05.2023

Добрий день! 18 травня о 10 ранку я звернувся до вашої клініки на Молочній 48. з проблемою видалення кліща з мого тіла. Дівчата на стійці сказали, що цим займається інфекціоніст і записали мене на прийом на 15.30. На прийомі у інфекціоніста (за який я заплатив 450грн), вона підтвердила, що у мене на тілі справді знаходиться кліщ, але його видаляє хірург. Порадила мені пройти обстеження у проктолога та виміряла тиск. На цьому її консультація закінчилась. Далі прочекавши 2 години хірурга та сплативши 665 грн, кліщ був видалений. Крім того, зі слів хірурга, що видалення кліщів це безпосередня робота інфекціоніста. Потім я сплатив ще 198грн за лабораторне дослідження кліща на предмет хвороби лайма. сьогодні вже 24 травня 2023 року я так і не отримав результатів аналізів. Хоча мені на стійки було сказано аналізи протягом 1-2 днів. Чеки про оплату у мене всі на руках. Поясніть мені цю ситуацію?????? Якщо відповіді особистої мені не буде, відгуків у соцмережах ніхто ще не скасовував Продовження. Результати аналізів мені надіслали наприкінці шостого дня. Мені просто цікаво, чи кліщ жив харчувався як шість днів? На мою думку, він для аналізу повинен бути живим. Результати аналізів теж здивували, мені довелося показати іншим фахівцям, щоб зрозуміти все-таки їх результат. Жодного значення, цифри в ньому не було. Одним словом вірус «ВИЯВЛЕНО». Тобто приходьте знову в ОНКЛІНІК платіть гроші і вам його розшифрують !!!!!! Я звернувся до лінії зворотного зв'язку. Мені зателефонувала дівчина, з обіцянкою розібратися і мені відшкодували, 198грн на депозитний рахунок, на наступне обслуговування, коли я до них знову звернуся!! Ви серйозно вважаєте що я ще раз звернуся до вашої «клініки»?????? Та й проконсультувавшись з іншими лікарями, безкоштовно, зараз діють зовсім інші протоколи, при укусі кліща, мені це повинні були пояснити при консультації у вашого інфекціоніста.
Володимир
Харків, 26.05.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Володимире. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. За Вашим зверненням було проведено предметний аналіз ситуації та медичної документації. Також Вам телефонували з метою надати зворотний зв'язок. Але, на жаль, ми не мали можливість повідомити Вам інформацію за результатами розбору ситуації, абонент не відповів на дзвінок. Нам шкода, що у Вас склалося таке враження від консультації лікарів та візиту до нашої клініки. Метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Зазначаємо, що в даному випадку лікар інфекціоніст надав рекомендації щодо найбільш доцільного варіанту лікувально-діагностичної тактики відповідно до усіх об'єктивних клінічних даних на момент звернення. У своїй професійній діяльності лікарі керуються відповідними вимогами чинного законодавства, нормативними документами МОЗ України, протоколами та стандартами надання лікувально-діагностичної допомоги. Також кожен аналіз має певні терміни виконання та вимоги до технологічно процесу виконання дослідження і результату. Підтверджуємо коректність проведеної діагностики та валідність результату дослідження, який було надіслано Вам на електронну адресу. Перепрошуємо за очікування. Кожен лікар має право на свою професійну думку та надає рекомендації пацієнту щодо лікувально-діагностичної тактики. На свій розсуд пацієнт може приймати рішення погоджуватися або ні з рекомендаціями лікаря. Більш детальну інформацію Вам було надано у телефонному режимі. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.