0 800 30 11 77

Відгук від Поліна 21.02.2023

Я «постійний клієнт» цієї клініки. Вже декілька моїх останніх прийомів були затримані на 15-30 хвилин. Вибачте, я приходжу в приватну клініку за попередній записом(!), я маю плани після прийому, я мрію скоріше поїсти після здачі крові врешті-решт. Вважаю неприпустимими такі затримки. Мені дуже подобається ваша клініка, у вас хороші і чуйні лікарі, але я не маю зайві вільні півгодини в день. Також деяким лікарям варто нагадати Закон України «Про забезпечення функціонування української мови як державної». Сподіваюсь, мої зауваження допоможуть вам стати краще!
Поліна
Черкаси, 21.02.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Поліно. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що у Вас склалась така думка. Нами перевірена інформація і факт затримки підтверджуємо, приносимо вибачення за дискомфорт. В клініках нашої мережі стандарт обслуговування пацієнтів державною мовою. Сподіваємось на продовження співпраці, зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.