Відгук від Поліна 21.02.2023
Я «постійний клієнт» цієї клініки. Вже декілька моїх останніх прийомів були затримані на 15-30 хвилин. Вибачте, я приходжу в приватну клініку за попередній записом(!), я маю плани після прийому, я мрію скоріше поїсти після здачі крові врешті-решт. Вважаю неприпустимими такі затримки.
Мені дуже подобається ваша клініка, у вас хороші і чуйні лікарі, але я не маю зайві вільні півгодини в день.
Також деяким лікарям варто нагадати Закон України «Про забезпечення функціонування української мови як державної».
Сподіваюсь, мої зауваження допоможуть вам стати краще!
Поліна
Черкаси, 21.02.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Поліно. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що у Вас склалась така думка. Нами перевірена інформація і факт затримки підтверджуємо, приносимо вибачення за дискомфорт. В клініках нашої мережі стандарт обслуговування пацієнтів державною мовою. Сподіваємось на продовження співпраці, зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік