Logo
0 800 30 11 77
Іконка PC

Відгук Юлія від 11.02.2023 про лікаря

Якщо підприємство робить таку послугу як онлайн-консультування в особистому кабінеті, то ця послуга (як будь-яка послуга, за яку отримують кошти), повинна бути адаптована до нормального використання. Спочатку я не могла додати до особистого кабінету саме ту послугу, яка мені потрібна. Потім лікар не міг долучитися до відеодзвінку. Я шукала, як саме я можу цю послугу отримати, і зрештою лікар зв'язався зі мною по вайберу. Мені пообіцяли, що рецепт та висновки лікаря будуть в особистому кабінеті, але їх там теж не було. Кожний!! етап я повинна була контролювати сама і витратила купу часу на те, щоб по 10 разів дзвонити операторові та вирішувати ці всі питання. До операторів питань нема, все вирішувалось оперативно. Але клієнт, який заплатив за послугу, не повинен контролювати та виборювати кожен етап її отримання!!!
Юлія
Дніпро, 11.02.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Юліє. Дякуємо а діалог зі Службою контролю якості. Нами перевірена інформація і зазначаємо, що заявлений функціонал послуг клініки через особистий кабінет пацієнта працює коректно. Якщо були незручності або незрозумілі питання при використанні — ми завжди готові допомогти розібратись. Більш детальна інформація Вам надана телефоном. Сподіваємось на продовження співробітництва, бажаємо здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік

Консультація гінеколога ОН Клінік

Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.