Відгук від Ірина 28.01.2023
За день візиту до лікаря, мені зателефонували з ОН Клінік з тим, щоб нагадати, що в мене запис до лікаря завтра на 10:00, я ще й перепитала, бо мала сумніви, адже пам’ятала інший час, але чоловік по телефону знову сказав цей час. Коли я прийшла на 10:00, підійшла до ресепшену, повідомила ПІБ і до кого я, мені сказали, що я взагалі на 10:30, і дівчина викликала якусь Валеріївну (хоча я Віталіївна, і перед цим я повністю назвала ПІБ). Тому звісно я сиділа і продовжувала чекати, поки викличуть мене; підійшла дізнатись в чому затримка. І потім вона повідомила, що мені взагалі було на 9:00.
Я втратила дуже багато часу, із-за неорганізованості персоналу, дуже сильно розчарована і незадоволена!!
Ірина
Харків, 28.01.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Ірино. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що у Вас склалась така думка. Нами перевірена інформація та зазначаємо, що нагадування про дату та час запису Вам було надіслано електронною поштою, містить коректну інформацію. Ми залюбки готові допомогти розібратись при виникненні будь-яких питань, пов'язаних з обслуговуванням у наших клініках. Зичимо здоров'я та будемо раді бачити в клініці на профілактичних оглядах.
Служба контролю якості ОН Клінік