Відгук від Альона 14.01.2023
Була на прийомі у Ступар Н.М. та максимально не задоволена швидкістю завершення прийому. Мені здавалось, наче я не записувалась на прийом, а просто під дверима стояла чекала коли можна зайти швидко задати пару питань. Також не сподобалося те, як саме мені оглянули горло.. у мене були скарги на першіння в горлі, лікар при освітленні яке присутнє в кабінеті заглянула швиденько в горло присвітивши при цьому телефоном і просто сказала «ну червоненьке», а те що у мене були білі «цяточки» в горлі навіть не помітила. Якщо у Вас не вистачає часу на нормальний прийом пацієнта, не ставте такий щільний запис лікарю. Я не вперше являюсь пацієнтом Вашої клініки, але вперше зіткнулася з таким не приємним враженням.
Альона
Полтава, 14.01.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Альоно. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що у Вас склалось таке враження. Всі послуги в клініці надаються згідно встановлених стандартів. Прийом пацієнтів проводиться за попереднім записом згідно регламенту, який є достатнім для якісного прийому та профільного огляду пацієнта. Нами перевірена інформація та зазначаємо, що в даній ситуації прийоми лікаря були проведені по регламенту часу без жодних скорочень. Більш детальна інформація Вам надана телефоном. Будемо раді бачити Вас у клініці на профілактичних оглядах, зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік