Відгук від Марія 24.08.2022
На перший прийом я записалась в кінці робочого дня, лікар була не дуже задоволена і виснажена. Причини, з якої я до неї звернулась, вона не з’ясувала на початку діалогу, почала задавати питання,які, на мою думу, були не досить доречні до моєї ситуації. Про те, що будуть брати аналізи 100% завчасно не попередили. Сказали у контакт—центрі, що можливо, якщо лікар призначить, потрібно буде здати. Про ціну(яка буда трохи несподіваною) ніхто не обмовився.
На повторній консультаціі,яка була з ранку, лікар була більш привітливою, пояснила все, але мою проблему не було вирішено. Лікар, звичайно назначила мені додаткові аналізи, для встановлення причини моєї проблеми, але повторний візит був безрезультатним.
Працівники на ресепшені привітиливі.
Марія
Кропивницький, 24.08.2022
Показати відповідь
Вітаємо, Маріє. Вдячні Вам за діалог зі Службою контролю якості. Нам шкода, що у Вас склалося таке враження та не встановились довірливі відносини з лікарем. З нашого боку ми перевірили факти та зазначаємо, що обсяг первинного прийому виконаний повністю. На первинному прийомі пацієнту проводиться профільний огляд, на підставі об'єктивних клінічних даних лікар визначає подальшу тактику. Для призначення ефективного лікування необхідно встановити причини виникнення захворювання, саме для цього і призначаються лабораторні або інструментальні дослідження. Більш детальну інформацію Вам повідомлено телефоном. Очікуємо Вас на повторному візиті в клініці з результатами обстежень, які початково призначав лікар. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік