Відгук від Юлія 28.05.2022
Ми переселенці з Харкова, там не один раз користувалися послугами вашої клініки. Зараз знаходимося в Полтаві і необхідно було звернутися до лікаря. Як завжди користуємося послугами вашої клініки, то вирішили і в Полтаві сюди звернутися. На 12 годину під’їхали в відділення, де нам адміністратор відповіла, що нашого запису немає! Записувалися через додаток HELSI, телефонували, запис нам підтверджували!
Адміністратор не запропонувала альтернативу, ні інший час ні день! А просто говорила «ми нічого не знаємо, у нас нічого немає»!
Проблема залишилася, вихід не знайшли! Максимально не задоволені ставленням до клієнта в цій клініці! Не рекомендую нікому!
Юлія
Полтава, 28.05.2022
Показати відповідь
Доброго дня, Юліє. Служба контролю якості проводить предметний розгляд кожного звернення від пацієнтів. Наразі ми не можемо встановити про кого йде мова у відгуці. Для нас є важливим розібратись у ситуації. Будемо дуже вдячні за додаткову інформацію за номером Служби контролю якості 0800-50-71-70 (з 09:00 до 14:00).
Служба контролю якості ОН Клінік