Відгук від Леонід 15.02.2022

ОНКЛІНІК КРАДІЇ І НЕ НЕСУТЬ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ДІЇ!!!!! При виклику швидкої допомоги були зібрані та оплачені 4 аналізи. В анкеті в планшеті працівника швидкої вказали на яку електронну адресу надсилати результати. 2 аналізи надійшли вечером. 2 аналізи онклінік самовільно відправили електронну адресу і відправили на неї. Даними аналізами скористатись не вдалось. Онклінік підтвержують, що лист не відкритий. Кошти за аналізи повертати відмовились. З таким відношенням до панцієнтів я особисто користуватись послугами крадіїв більше не буду, також моїх рідних та знайомих буду відмовляти від послуг крадіїв. Також не раджу будь кому звертатись до жуліків. P.s. Мені зателефонували пояснити чому не повернуть кошти, та не змогли розставити факти по місцям, а викривляли факти на свою користь. Також не "чули" моїх запитань, а тільки говорили заздалегідь сформовану відповідь.
Леонід
Харків, 15.02.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Леонід. Ми вдячні, що Ви знайшли можливість поспілкуватися зі Службою контролю якості. Всі процеси в клініці проходять згідно з встановленими стандартами. Результати аналізів автоматично відправляються на ту пошту, яку залишає пацієнт або його уповноважений представник, що й було в даному випадку. Нами була перевірена інформація та зазначаємо, що пошта була змінена на підставі інформації з анкети, яка була власноруч заповнена представником пацієнта. Лабораторні дослідження були виконані та відправлені автоматично на вказані електронні адреси в регламентний строк. Якщо у пацієнтів виникають питання, то завжди можна звертатись до цілодобового контактного центру. У нас завжди є можливість оперативно перевірити інформацію та надати результати альтернативним способом. Просимо утриматися від необгрунтованих звинувачень на адресу клініки. На все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік