0 800 30 11 77

Відгук від Олександр 12.01.2022

Велика черга, бахіли надягають на колінах у маленькому тамбурі. Пацієнти у загальній черзі на аналіз Covid. Незрозумілий прийом до лікаря з байдужістю. Під час прийому лікар Репринцев вирішував якесь питання про зависання комп'ютера, кудись поспішав і розмовляв з годинником на гучному зв'язку. Призначення на УЗД довелося просити самому. Замість первинних знеболювальних запропонував подрочить через 5 днів для спермограми, яку не підтверджує навіть СК. Жінка з лабораторії, поруч у кабінеті, при записі на спермограму постійно принижувала в тому, що мені не зрозуміло, як це робиться, як готуватися. 100% скривджена державною медициною. Далі на стійці рецепції 2й поверх, співробітник не міг зрозуміти куди і до якого лікаря записуватися, на які аналізи ... Рекомендації про підготовку до УЗД і який саме вид УЗД призначив лікар не отримав, Рекомендації до підготовки на прийом до проктолога очікував тривалий час, далі отримав незрозумілих 2 аркуші тексту .... У черговий раз розумію, що на гугл відгуках 80% правди. Надії на адекватне, комфортне лікування вже немає після першого прийому.
Олександр
Харків, 12.01.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Олександр. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Просимо вибачення, якщо при зверненні до клініки Ви отримали дискомфорт. Хочемо зазначити, що це процеси у клініці відбуваються відповідно до затвердженим стандартам. Комфорт наших пацієнтів на всіх етапах звернення до клініки – одне з наших пріоритетних завдань. Завжди готові допомогти у разі потреби. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.