Робила загальний аналіз крові. Дуже швидко! Безболісно і професіонально! Дуже дякую! А результати отримала в той же день !
Юлія
Харків, 19.06.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Вітаємо, Юліє. Дякуємо, що скористались нашими медичними послугами. Нам приємно знати, що Ви задоволені обслуговуванням у клініці. Будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Завжди у відділенні добрий, чуйний персонал. Обслуговування на найвищому рівні.
Володимир
Харків, 13.01.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Володимире. Дякуємо за добрі слова на адресу персоналу нашого медичного центру. Ми раді, що Ви задоволені результатом візиту. Завжди готові допомогти і будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Не вперше відвідую лабораторію на 23 серпня. Іду завжди в підвищенному настрої і, як би це не звучало дивно, з бажанням повернутися, щоб почути щирі та повні співучасті слова, до того ж українською мовою у виконанні Аліни. І відчути себе у Європі! Спасибі.
Сергій
Харків, 05.01.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Сергію. Нам приємно, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до «ОН Клініку Харків». Один із головних принципів нашої роботи – надання медичної допомоги у максимально комфортних для пацієнта умовах, у чому Ви змогли переконатись. Дякуємо Вам за відгук та бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже приємна дівчина сьогодні на ресепшені, шаноблива, професійна. М'яко, але наполегливо просила вдягнути маску відвідувача. Швидко оформила мені документ, відповіла на запитання. Передайте їй, будь ласка, що клієнтка передавала гарний відгук :)
Ганна
Харків, 19.12.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Ганно. Дякуємо за відгук. Ми прагнемо надати максимально комфортні умови на всіх етапах перебування у медичному центрі. Завжди раді допомогти. Бажаємо міцного здоров'я та гарного настрою.
Служба контролю якості ОН Клінік
Сьогодні записала дитину на клінічний аналіз крові. Декілька разів уточнювала, що тільки з пальця. Приїхали, а виявляється такої послуги немає, тільки з вени. Довелося з хворою дитиною терміново шукати іншу лабораторію. Дякую, що є Радуга.
Алла
Харків, 14.12.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Алло. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Комфорт пацієнтів на всіх етапах звернення до клініки – одне з пріоритетних завдань. Над забезпеченням покращення якості сервісу щодня працює команда спеціалістів клініки. Просимо вибачення за дискомфорт. Докладнішу інформацію Ви отримали у телефонному режимі. Завжди готові допомогти у разі потреби. Бажаємо здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Велике спасибі кваліфікованим співробітникам відділення "ОН Клінік" (вул. 23 серпня). Є бажання, якщо буде така потреба, знову звернутися сюди.
Олена
Харків, 13.12.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олено. Ми раді, що Ви залишилися задоволені результатами звернення до нашого медичного центру. У нас працюють лише кваліфіковані фахівці, які уважно ставляться до кожного пацієнта. Дякуємо за відгук та будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звернулася до ОН Клінік на 23 Серпня до маніпуляційного кабінету. Все швидко, логічно та зручно. Адміністратор Аліна на ресепшені дуже привітна, з першої хвилини створює приємне враження про забірний пункт 23 Серпня. Медсестра Тетяна уважна, у вену потрапила чітко з першого разу, укол зробила безболісно. Рекомендую маніпуляційний кабінет ОН Клінік, приходитиму сюди знову.
Марина
Харків, 10.11.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Марино. Дякуємо за відгук і високу оцінку роботи нашого медичного центру. Ми надаємо якісні медичні послуги у максимально комфортних умовах. У цьому Ви переконалися на власному досвіді. Будемо раді допомогти всім, хто звернувся за Вашими рекомендаціями. Бажаємо Вам міцного здоров'я та гарного настрою.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже приємне обслуговування, без затримки. Ввічливе. Спілкування завжди коректне. Вдячні за обслуговування.
Ніна
Харків, 01.11.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ніно. Вдячні Вам за позитивний відгук. Нам приємно, що звернення до нашого медичного центру було комфортним та результативним для Вас. Завжди готові допомогти в разі необхідності. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Захворіли на КОВІД. Попередньо здавши ПЛР, звернулися в ОН Клінік за допомогою. До нас направили терапевта Ткаченко Марину Олександрівну. Приїхав лікар вчасно, оглянула і мене, і дружину, призначила всі необхідні аналізи, за результатами яких і було складено ефективний план лікування. Надалі продовжили спостерігатися у неї. В роботі доктора все повністю влаштувало, всім залишилися задоволені. Рекомендуємо
Артем
Харків, 02.10.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Артеме. Дякуємо за позитивний зворотний зв'язок. Ви змогли переконатися на власному досвіді, що у нас працюють тільки кваліфіковані фахівці, які знаходять індивідуальний підхід до кожного пацієнта. Будемо раді допомогти всім хто звернувся за Вашими рекомендаціями в разі потреби. Бажаємо міцного здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
З чоловіком запідозрили у себе Ковід. Здали аналізи і він підтвердився. Щоб не заражати оточення, викликали з ОН Клінік лікаря додому. В ТОЙ ЖЕ ДЕНЬ до нас приїхала Марина Олександрівна. Оглянула нас, послухала і направила чоловіка на КТ, тому що почула пневмонію, що і підтвердилося. Далі вела наше лікування. Призначила тільки потрібні препарати. І дуже за нас переживала, що було по-людськи приємно :) Як підсумок, вилікувалися з чоловіком успішно) Спасибі велике за правильне лікування і за людське спілкування)
Тетяна
Харків, 02.10.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Тетяно. Дякуємо за відгук. Нам приємно, що Ви залишилися задоволені якістю медичного обслуговування. Комфорт і сучасний підхід до лікування - основні принципи роботи медцентрів нашої Мережі. Для цього створені всі умови як на діагностичному, так і на лікувальному етапах. Щиро раді, що лікування під контролем нашого фахівця було ефективним, і Ви задоволені результатом. Завжди готові допомогти в разі потреби. Бажаємо міцного здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добридень! Хотіла б висловити свою вдячність чудовій медсестрі - Васильковій Вікторії! Вікторія приїжджала додому ставити крапельниці (10 крапельниць). Уважне ставлення, приємне і комфортне. Професіонал своєї справи. Рекомендую.
Наталія
Харків, 24.09.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Наталіє. Дякуємо за позитивний зворотний зв'язок. Дотримання високих стандартів якості медичних послуг - першочергове завдання нашої Мережі. Завжди готові допомогти в разі потреби і бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Вже далеко не перший раз здаю аналізи, та завжди якість на висоті! Неймовірно привітний персонал. Єдине місце, де НЕ залишаються синці після забору крові =) А тести на Covid беруться так обережно, що взагалі немає неприємних відчуттів. Завжди швидко відповідають на усі питання та надають потрібну інформацію. Рекомендую усім друзям та прийду ще не раз!
Олеся Болотська
Харків, 27.08.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня. Вдячні Вам за позитивний зворотний зв'язок. Нам приємно, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого медичного центру. Один з головних принципів нашої роботи - комфорт кожного пацієнта, у нас працюють тільки кваліфіковані спеціалісти. Завжди готові допомогти в разі потреби. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік

Адреса: Харків, вул. 23 Серпня, 32/20

Лабораторний пункт ОН Клінік Харків 23 Серпня
Приймаємо: Пн - Сб: 9:00 - 12:00
Запис по телефону: 0 800 30 11 77 Цiлодобово.
  • По мапі